در حال بارگذاری ...
شهرام کرمی در آیین افتتاح پلاتو و ساخت پردیس تئاتر کرج مطرح کرد:

راه اندازی پردیس تئاتر کمک شایانی به رشد و توسعه تئاتر می‌کند

با حضور شهرام کرمی، ۲ پلاتو نمایش در البرز افتتاح شد و مراسم کلنگ‌زنی احداث پردیس تئاتر البرز برگزار شد.

به گزارش تئاتر البرز ، عصر روز شنبه 15 اردیبهشت  مراسم افتتاح پلاتو های نمایش  استاد «جعفر والی» ، استاد « خسرو حکیم رابط» و کلنگ زنی زمین پردیس تئاتر البرز  با حضور استاندار البرز، مدیر کل هنرهای نمایشی ، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان این عرصه  در سالن سیروس صابر برگزار شد.

 

شهرام کرمی مدیر کل هنرهای نمایشی در آیین افتتاحیه 2 پلاتو های نمایش و کلنگ زنی زمین پردیس تئاتر البرز گفت: خوشحالم  که در این مراسم که افتتاح پایگاهی است که می‌تواند سر آغاز یک دوره جدیدی از فعالیت های تئاتری باشد شرکت می‌کنم، مایه خوشنودیست که مقامات استان البرز به این برنامه ها توجه ویژه نشان دادند.

 

او افزود، آنچه که اهمیت دارد این است که هر فعالیتی در هر حوزه ای نیاز به یکسری زیر ساخت ها دارد، چند سالیست که افتتاح سالن‌های کوچک در همه مراکز و شهرستان‌ها به شدت مورد توجه واقع شده است و به عنوان پایگاه‌هایی که آغازگر شکل‌گیری گروه‌های نمایشی، تمرینات، تولید و اجرای نمایش است.

کرمی در ادامه افزود: شاید در مرحله اول تاسیس این مراکز کوچک مورد توجه قرار نگیرد و این توقع را ایجاد کند که تاسیس مراکز بزرگتری ضرورت داشته باشد، اما با توجه به اینکه تعداد گروه های نمایشی وسیع تر شده ،به تناسب آن سلیقه مخاطب و تنوع آثار نمایشی افزایش پیدا کرده است، بنابراین آنچه که اهمیت دارد تعدد سالن های نمایشی است. 

او تصریح کرد: تئاتر آنقدر تنوع دارد که می تواند در هر قالبی و برای هرگونه مخاطب اجرا شود، گاهی اوقات تئاتر محدود به مکانی خاص نمی‌شود و خودش را در معرض مخاطب قرار می دهد در چنین شرایطی این ضرورت باعث توسعه این مراکز می شود.

مدیر کل هنرهای نمایشی ادامه داد: به عنوان عضو کوچکی از این خانواده از این توجه و اقدام موثر قدردانی می‌کنم و از حمایت‌های استاندار استان البرز نهایت تشکر را دارم، امیدوارم  سر آغازی برای اتفاقات خوب  برای هنر تئاتر در استان البرز باشیم. شهرستان کرج هنرمندان خلاق بسیاری دارد، افتتاح و را اندازی پردیس تئاتر می‌تواند کمک شایانی به رشد و توسعه تئاتر این شهر کند، رشد تئاتر نشان از رشد فرهنگی هر کشوری است، ملتی که به  تئاتر و هنرمندان این عرصه بها دهد قطعا تاثیر زیادی در رشد واعتلای فرهنگ کشور می‌گذرند.

 




نظرات کاربران