در حال بارگذاری ...
ناصر مقدم در آیین افتتاح پلاتو های نمایش و کلنگ زنی پردیس تئاتر البرز مطرح کرد:

پلاتوهای نمایش در فردیس تا 4 ماه آینده افتتاح می‌شود

پروژه  پردیس تئاتر کرج با حضور مسئولان  و هنرمندان کلنگ زنی شد، قرار است سه پلاتو با ظرفیت‌های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۲۲۰ نفر در این پردیس تئاتر احداث شود.برای این پردیس ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته‌شده است که ۸۰۰ میلیون تومان تاکنون تخصیص‌یافته است.

به گزارش تئاتر البرز، پروژه  پردیس تئاتر کرج با حضور مسئولان  و هنرمندان کلنگ زنی شد، قرار است سه پلاتو با ظرفیت‌های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۲۲۰ نفر در این پردیس تئاتر احداث  شود ،برای این پردیس 2 میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته‌شده است که ۸۰۰ میلیون تومان تاکنون تخصیص‌یافته است.

 

«ناصر مقدم»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ، درآیین افتتاح پلاتو های نمایش گفت: هم زمان با ایام هفته جوان شاهد 2  رویداد مهم در شهر کرج هستیم. اکنون با  پیگیری های صورت گرفته 2 پلاتو تئاتر استاد « جعفر والی»، استاد « خسرو حکیم رابط» افتتاح شدند. مکان این پلاتو ها  که پیش از این قابل استفاده نبودند به منظور بهره برداری هنرمندان عرصه نمایش آماده و بازسازی شدند، این پلاتو ها از هم اکنون قابل استفاده هستند. 

او افزود: کلنگ زنی  پردیس تئاتر البرز گامی  بلند در راستای ارتقاء زیرساخت های عمرانی در بحث فرهنگی است که در شهرستان های دیگر استان از جمله شهرستان  ساوجبلاغ و فردیس نیز این طرح آغاز می شود، پلاتوهای نمایش  در فردیس تا 4 ماه آینده افتتاح خواهد شد. 

به گفته وی ، 3 پلاتو با ظرفیت های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۲۲۰ نفر  در این پردیس احداث می شود، برای این مکان 2  میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته‌شده است که ۸۰۰ میلیون تومان تاکنون تخصیص‌یافته است.

 

 




نظرات کاربران