در حال بارگذاری ...

پوستر «سوته دلان» رونمایی شد

سوته دلان به کارگردانی سپیده توکلی از دوم دی به روی صحنه می رود

به گزارش تئاتر البرز، شامگاه گذشته 24 آذر پوستر نمایش « سوته دلان»   با حضور  ندا قربانیان، ، علی یدالهی، علی رضا خوشپیک  در  فرهنگسرای جوان رونمایی شد. 

نمایش سوته دلان  داستان پزشکی  است  که  برای امداد رسانی و کمک به سربازان ایرانی، علی رغم مخالفت همسرش مریم، پا به جبهه می گذارد .  مریم برای منصرف کردن و برگردانندن او  به خانه دنبالش راهی می شود  بعد از اینکه کاری از دست مریم بر نمیاد. محمود به جبهه می رود و نهایتا یک سال بعد اسیر و 4 سال دوران اسارت را سپری می کند.

پس از آزادی  متوجه پدر شدنش می شود، اینکه  یک دختر چهار ساله به نام بیتا دارد و همسرش  دچار بیماری شدید روحی و روانی شده که علتش معلوم نیست. زندگی ادامه پیدا می کند  تا 10  سال بعد که بیتا  فرزند مریم و محمود، گرفتار بیماری کلیوی می شود. محمود تصمیم می گیرد  به دخترش کلیه اهدا کند  اما در جواب آزمایشات، متوجه می شود  که با دخترش نسبت  ژنتیکی ندارد و از آنجایی که مریم دچار بحران شدید روحی و روانی شده پیگیری این موضوع برای محمود بسیار چالش برانگیز می شود تا جایی که به دوست  دوران کودکی   که در زمان اسارت از زندگی، همسر و بچه محمود نگهداری می‌کرده است  شک می کند و  ادامه ماجرا که باید روی صحنه دیده شود.

«سوته دلان»  نوشته « علی رضا خوشپیک» به کارگردانی سپیده توکلی از دوم تا 13 دی ماه در پلاتو حیاتی مهر واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به روی صحنه می رود. 

بازیگران این اثر نمایشی: « رهام عسگرپور»، « مژگان چارانی»، « مهران روح بخش»، «سپیده توکلی» هستند.


 

 




نظرات کاربران