در حال بارگذاری ...
به همت انجمن نمایش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد

برگزاری دومین گارگاه آموزش تئاتر در ترم زمستانه

به گزارش درگاه تئاتر البرز، دومین دوره کارگاه‌های آموزش تئاتر در ترم زمستان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش شهرستان  نظرآباد در فرهنگسرای هنربرگزار می‌شود.

جواد رنجبرزاده  رئیس انجمن نمایش شهرستان نظرآباد در گفت‌وگو با درگاه تئاتر البرز گفت: پس از پایان برگزاری موفق اولین دوره کارگاه‌های آموزش تئاتر در ترم پائیزه و استقبال هنرجویان، انجمن نمایش شهرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نظرآباد تصمیم به برگزاری دومین دوره از سلسله کارگاه‌های آموزش تئاتر را گرفت تا به پشتوانه آموزش بتوان نسل جدید تئاتر شهرستان را معرفی و جهت فعالیت‌های نمایشی به این عرصه معرفی کرد. همچنین رنجنبرزاده در ادامه افزود: لزوم آموزش تئاتر برای علاقه‌مندانی که میل به سوی این حرفه‌ی هنری دارند امری لازم وضروری است،‌ زیرا با آگاهی و شناخت کافی می‌توان شرایط مساعد کار را فراهم نمود. تصمیم ما در شورای انجمن نمایش برای ایجاد نسل جدید تئاتر بر اساس سیستم آموزش استوار است  تا هنرجویان پس از گذراندن  دوره‌های مقدماتی و پیشرفته  بتوانند جذب بدنه در حال کار شوند و دوران کاری و نمایشی را آغاز کنند؛ هرچند ما به دوستان جوان نیز توصیه می‌کنیم که شریط تحصیل و آکادمیک را جدی گرفته و حتما دانشجوی رشته تئاتر در دانشگاه‌های معتبر کشور شوند. امیدوارم در ادامه هم بتوانیم به فراهم کردن شرایط اجرای عموم در سطح شهرستان از نیروهای جوانِ‌آموزش دیده در اجرای عموم بهرمند شویم.
رنجبرزاده در ادامه افزود این کارگاه‌ها  در بخش مقدماتی با کارگاه‌های آموزش بازیگری؛ اصول، مبانی اولیه و پایه‌ای بازیگری؛ کارگردانی و در بخش پیشرفته با کارگاه‌های بدن؛ بیان؛ تحلیل نمایشنامه و شخصیت؛ خلاقیت در بازیگری؛ نویسندگی (نمایشنامه) و کارگردانی  در فرهنگسرای هنر شهر نظرآباد برگزار خواهد شد.
  علاقه‌مندان جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های زیر  تماس بگیرید‌.
02645355766
09397724556




مطالب مرتبط

پس از اجرای موفق در تماشاخانه سنگلج

«پچ پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل» در کرج به صحنه رفت
پس از اجرای موفق در تماشاخانه سنگلج

«پچ پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل» در کرج به صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در البرز، نمایش پچ پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی علی بابایی از تاریخ ۱۱ تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری در سالن استاد فتحعلی بیگی تئاتر ...

|

نظرات کاربران