در حال بارگذاری ...

«ساده با تو با یک ترانه» به فجر راه یافت

نمایش«ساده با تو با یک ترانه»، به بخش نهایی سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش تئاتر البرز، ندا قربانیان کارگردان نمایش « ساده با تو با یک ترانه» که برگزیده رتبه نخست پنجمین جشنواره تئاتر استانی البرز است با بیان آنکه این نمایش تندیس و جایزه اول کارگردانی، تندیس و جایزه اول نویسندگی ، جایزه دوم طراحی صحنه، جایزه بازیگری دوم زن، جایزه بازیگری دوم مرد، جایزه موسیقی برگزیده، تقدیر بازیگری مرد برای محمود حقیری و مجید کوچکی، تقدیر بازیگری زن به ژینوس رحمتی شده‌است.

این نویسنده گفت: نمایش «ساده با تو با یک ترانه» به بخش نهایی سی وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه‌ یافته است.

او درادامه بیان کرد:این نمایش از ۲۵ دی ماه تا۵ بهمن ماه به مدت ۱۰شب در تاتر شهر کرج اجرا می‌شود.

او با اشاره به اجرای رئال این نمایش در طراحی صحنه، کارگردانی و بازی‌ها بیان کرد: در اجرای دی‌ماه این نمایش ممکن است مجبور به تغییر یک بازیگر‌بشویم.

ندا قربانیان گفت: شیوه روایت این نمایش ناتورالیستی، مینی مال و چندلایه ای  اززندگی و روابط گروهی، خانوادگی و حرفه‌ای سه مرد ویک زن جوان هنرمند در موقعیتی دراماتیک است که به افشای حقایق فردی، خانوادگی و اجتماعی زندگی نسل جوان جامعه امروز می پردازد.

این نمایش داستان یک گروه موسیقی زیر زمینی است که  برای امرار معاش در مجالس برنامه اجرا می‌کنند که  برای ضبط آلبومشان با مشکلات مالی روبه‌رو هستند و برای تامین مخارج ضبط آلبوم تصمیم به نوحه‌خوانی در دهه محرم می‌گیرند.




نظرات کاربران