در حال بارگذاری ...

نمایش کودک «لبخند اژی» به صحنه می رود

نمایش کودک «لبخند اژی» نوشته و کارگردانی حسین خدادی، با نگاه تهاجم فرهنگی، تا ۲۱ بهمن ماه در سالن استاد داوود فتحعلی بیگی در تئاتر شهر کرج روی صحنه میرود.

به گزارش تئاتر کرج، حسین خدادی حدود 30 سال فعالیت هنری در زمینه نقاشی,تاتر دارد و عضو کانون نویسندگان و کارگردانان ایران است. در کارنامه هنری خدادی "اهای یکی بیاد کمک" ,"وصله های دوست داشتی","یک خنده از ته دل" است. و بیش از 60 دیپلم افتخار نصیبش شده است.

حسین خدادی اظهار کرد: نمایش کودک "لبخند اژی" به مبحث تهاجم فرهنگی میپردازد و داستان یک اژدها که از کشور بیگانه امده است و می خواهد فرهنگ خوش را قالب مردم روستا کند, آنها را جادو میکند و سعی دارد فرهنگشان را عوض کند. اهالی روستا به کمک هم متحد میشوند و به او غلبه می کنند.

وی گفت: طراحی صحنه و دکور این اثر به شکل فانتزی و کودکانه است. و فضای کارتونی دارد. خدادی با اشاره به آنکه نباید در کار کودک غم باشد گفت: در کار کودک باید به  دوران کودکی برگردی و این برای کودکان جذاب میشود وقتی فضای شاد برایشان ایجاد کنیم. در نمایش کودک نباید از غم خبری باشد.

حسین خدادی در پایان بازیگران این نمایش را مهران سلگی,میثم رایئجی,یاسمن اریایی,گوهر قادری,رضا بهشتی,ایمان سایمی,الیکا خدادی,مانی میرخانی,سام راد ذوقی, دستیار کارگردان فاطمه داوودیان, اهنگ ساز امیر محمد جعفری, و طراحی دوخت ولباس فاطمه داوود یان معرفی کرد.




نظرات کاربران