در حال بارگذاری ...

اجرای مجدد نمایش «مرگ زنان زرد»

نمایش «مرگ زنان زرد»  به نویسندگی و کارگردانی  امین آبان با محوریت بررسی معضلات اجتماعی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری کرج، اداره کل اموزش پروش استان البرز تا 24 بهمن در سالن سیروس صابر اداره کل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روی صحنه می‌رود. 

به گزارش تئاتر البرز، امین آبان، نمایش «مرگ زنان زرد»  را بار دیگر در سالن سیروس صابر  تا 24 بهمن ماه برای دبیرستانی ها و مقطع پیش دانشگاهی روی صحنه می برد . 

 در این نمایش سعی شده اتفاقاتی که در پی ترک خانه توسط دختران رخ می دهد مورد بررسی قرار گیرد چرا که در بسیاری مواقع دیده می شود جامعه با بی رحمی محض با آنها رفتار می‌کند. 

او می‌گوید: بسیاری از موارد اصلی صحنه اهمیت ندارند وهمه چیز می تواند نشانه و مفاهیم باشد، همه چیز درام، بازیگر و کارگردانی محض است و تماشاگر رکن اصلی تاتر است.

این کارگردان فقدان آموزش در زمینه تئاتر را معضل بزرگی دانست و گفت:همین مسئله باعث فرار تماشاگر از صحنه می شود چون  جذبه کافی وجود ندارد. باید حرفهای که مردم در سینما، تلوزیون، رادیو نمی شوند را در تئاتر بازگو کرد.

 بازیگران این نمایش: امین آبان، شیرین عطا الهی، نیلوفر مردای، سپیده ساعدی، فاطمه آریا، کاملیا دلجو
دیگر عوامل عبارتند از:دستیار کارگردان :سوگند ایرانمنش،مدیر صحنه:مصطفی مبینی، مدیر فنی: فرشاد جوان، مسئول صحنه: فاطمه تیرگر، طراح صحنه: شقایق جعفری پور و موسیقی: امین آبان




نظرات کاربران