در حال بارگذاری ...

«آسید کاظم » در کرج روی صحنه می رود

نمایش «آسید کاظم » نوشته محمود استاد محمد به کارگردانی بها کاظمی در تئاتر شهر کرج، سالن استاد داوود فتحعلی بیگی تا 21 اسفند روی صحنه می رود.

بها کاظمی در گفت و گو با خبرنگار تئاتر البرز گفت: داستان این نمایش  در دهه ٤٠ و تمام  قصه در قهوه خانه می گذرد. شخصی  قرار است بعد از چندین سال از زندان به شهرش باز گردد و آدمای مخالف و موافقی  که او را مورد قضاوت قرار می دهند.

او افزود: نمایش «آسید کاظم» بی شک یکی از ماندگارترین و قوی ترین متن‌های نمایشی است و بارها توسط کارگردان‌های مختلف روی صحنه رفته است. 

 در این نمایش سعی بر آن شده فضا و حس و حال  تهران قدیم را به یاد جوان‌ها و تماشاگران بیاویم.  همه چیزدر دنیای امروز با فضای مجازی مواجه شده و جوان‌های ما نیز از این قاعده مستثنی  نیستند.

این  کارگردان در پایان گفت:  سعی کردم  در اجرای این نمایش وفادار به دیالوگ‌های ماندگار  متن باشم از تلخی کار کاسته و فضا را با حس و حال امروز مطابقت دهم.اجرای این کار برای من بسیار غرورآفرین خواهد بود امیدوارم علاقه‌مندان به دیدن این نمایش بیایند و لذت ببرند.

مجتبی مدیری، مهدی درگاهی، محمد هراتی، مهدی زارع، خشایار صمدی، فرزاد تقوی، داوود مرتضای، کیانوش ایمانی، مهدی میرزایی، صابر پارسا، ایمان پیر هادی، سید بها کاظمی در نمایش «آسید کاظم» بازی می‌کنند.

دیگر عوامل عبارتند از: طراح گریم: سارا بلبلی، طراح لباس: خشایار صمدی، طراح پوستر: حسن حبیبی، طراح دکور: عرفان ابراهیمی، نصب دکور: ایمان پیر هادی،  دستیار: ریحانه سادات کاظمی،  نو و صدا: مهرشاد شریفی ومهدی درگاهی.




نظرات کاربران