در حال بارگذاری ...

نمایش «نوبت یعنی بعدی» در کرج به صحنه می‌رود

«نوبت یعنی بعدی» نوشته و کار مرتضی شاه‌کرم که در بخش مرور سی وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر در سه استان البرز، مشهد و یزد به صحنه رفت و با استقبال بی‌نظیر تماشاگران مواجه شد، برای اجرای عمومی به کرج می‌آید.  

به گزارش تئاتر البرز، مرتضی شاه کرم برای نوشتن نمایشنامه «نوبت یعنی بعدی» در پنجمین جشنواره ملی تئاتر ایثار،نمایشنامه‌نویس برگزیده شناخته شده‌ ونمایشنامه «آقای قاضی صدایم را می‌شنوید؟» نیز اثر دیگری از اوست که در جشنواره تئاتر رضوی،‌ برگزیده، چاپ و منتشرشد.

کسب عنوان جوان برتر تئاتر کشور و به دست آوردن «نشان جوان نخبه تئاتر ایران» از دیگر افتخارات شاه کرم به‌شمار می‌رود.

شاه کرم اهل خرمشهر است و فضای جنگ را لمس کرده است و نوشتن در مورد هشت سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر توسط مردم، اتفاقات بعد از جنگ، مردم شهر، آسیب‌شناسی جنگ از دغدغه‌های همیشگی اش به شمار می‌رود.
 
این نمایش دو روایت موازی دارد و درباره جنگ است و ماجرای پیرزنی را روایت می‌کند که به دنبال یافتن عضو برای پیوند زدن به پسر بیمارش است. او خانه‌اش را اجاره می‌دهد و مستاجرش که قصد عمل جراحی دخترانش را دارد برای یافتن عضو او را همراهی می‌کند.

نمایش «نوبت یعنی بعدی» کاری از گروه نمایش دیدومک به سرپرستی ابراهیم گله‌دارزاده است.

بازیگران این نمایش:علی غابشی، حامد نساج بخارایی، هما پارسایی (پریسان)، مهناز میرزایی، پروا آقاجانی و ترانه کوهستانی هستند.

نمایش «نوبت یعنی بعدی» از 7 تا 17 اردیبهشت، ساعت 18 در مجموعه تئاتر شهر کرج، سالن استاد فتحعلی بیگی به صحنه می‌رود.

 




نظرات کاربران