در حال بارگذاری ...
اردلان شجاع کاوه:

جشنواره به کشف استعدادها کمک می کند

اردلان شجاع کاوه عضو هیات بازبین ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز گفت:گروه هایی انتخاب می شوند که تمرین ،تسلط و دغدغه ی بیشتری دارند.

اردلان شجاع کاوه در گفت و گو با خبرنگار تئاتر البرز در خصوص کلیت آثار در مرحله بازبینی و نحوه انتخاب آثار گفت: من از نزدیک با تئاتر کرج و گروه‌های تئاتری این شهر آشنا نبودم، از روز اول بازبینی لذت بردم که گروه ها با کمترین امکانات این چنین فعال و با آمادگی کار می‌کنند. 

شجاع کاوه در ادامه گفت: نکات قوت آثار بازبینی شده بیشتر از نکات ضعف آن بود و پیشنهاد هیئت بازبین مشاوره و مشورت کردن است. 

وی افزود: طبیعیست با توجه به تعداد زیاد کارها، یکی از وظایف هیئت بازبین  انتخاب گزیدهای از کارهاست که تمرین، تسلط و دغدغه بیشتری دارند. 
این هنرمند در ادامه گفت: دیدن زحمات گروه‌هایی که به اجرای جشنواره نزدیک شدند لذت بخش است و جشنواره به کشف استعدادها کمک می‌کند که باید قدر بدانیم، تنها خواهش من  از شرکت کنندگان جشنواره کمک گرفتن و مشورت کردن است،گروه‌ها باید از نظرات هم استفاده کنند، آمادگی همین اتفاقاتی است که می‌بینیم، رد و بدل اطلاعات و تبادل نظرات به پیشرفتکارها کمک می‌کند و جواب دادن به سوالات ذهنی مخاطب  اثبات همین امر است که تا قبل از این مراحل نمی توانیم توقعی از گروه‌های شرکت کننده داشته باشیم. 
هیات بازبین ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز صمد چینی فروشان، اردلان شجاع کاوه و خیرالله تقیانی پور هستند. 




نظرات کاربران