در حال بارگذاری ...

«منشور عاشقی» در محوطه تئاترشهر اجرا می‌شود

نمایش «منشور عاشقی» کاری از گروه رد پا پاسارگارد به کارگردانی احسان فلاحیان هفتم و هشتم آذر ماه در محوطه باز تئاتر شهر اجرا می شود. این در حالی است که این نمایش ۲۹ آبان و ۲ آذر نیز اجرا داشته است.

به گزارش تئاتر البرز؛ نمایش خیابانی «منشور عاشقی» شرکت کننده در بخش نمایش خیابانی سومین سوگواره آئینی عاشورایی خمسه است، این نمایش در تاریخ 29 آبان و دوم آذر ماه در محوطه باز تئاتر شهر برای داوران اجرا شد.

زینب قمری، سید صالح حسینی، احسان فلاحیان ، رضا یحیرایی، مهرآسا عبدالهی و حدیث  رسولی در این نمایش بازی می‌کنند.

طراح و کارگردان «منشور عاشقی» احسان فلاحیان بر اساس  ایده نویسنده یازده ساله شایان فلاحیان است، این نمایش قصه جوانی عاشق است ،که  آواره ی دیار یار می شود اما قادر رسیدن به معشوق نیست. و معشوق از مقام بالاتری نسبت به او برخوردار است. شیطان بر او ظاهر می شود و با وسوسه او موجب می شود به خواسته هایش برسد و  باعث از بین رفتن ایمان جوان می‌شود تا  زمانی که  به خود می‌آید و وجود خداوند را در زندگی‌اش خالی می‌بیند.

دیگر عومل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان؛ شایان فلاحیان، طراح حرکت و فضا؛ احسان فلاحیان، مدیر صحنه؛ سیمین دهکردی، نوازدگان؛ سینا سراجی و هیراد رسولی و طراحی لباس: شایان فلاحیان است.

«منشور عاشقی» 7 و 8 آذرماه در محوطه باز تئاتر شهر ساعت ۱۸ اجرا می‌شود.




نظرات کاربران