در حال بارگذاری ...

«پس لرزه» از البرز در همدان درخشید

به گزارش تئاتر البرز، آیین تجلیل از برگزیدگان  بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان روزشنبه بیست و هفتم آذرماه در سالن ابن سینای همدان با حضور هنرمندان و پیشکسوتان عرصه تاتر کودک و نوجوان  و مردم هنردوست شهرهمدان برگزار شد. 

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین هنری کشور چون علیمرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد، مهدی شفیعی رییس مرکز هنرهای نمایشی، شهرام کرمی دبیر جشنواره، حجت الاسلام والمسلمین احد آزادی خواه نماینده ملایر و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی  و برخی دیگر از مدیران برگزار شد، از برگزیدگان جشنواره تقدیر به عمل آمد.

 نمایش «پس لرزه» به قلم سینا شفیعی و کارگردانی محمد اسماعیل زاده که با حمایت حوزه هنری البرز  به این جشنواره رسید، به عنوان نمایش برگزیده در بخش نوجوان معرفی شد و مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

نمایش «پس لرزه» که به موضوع آسیب شناسی مسائل مبتلا به نوجوان و بحران‌های این دوران می‌پردازد، موفق شد در بخش‌های مختلفی، جوایز برتر جشنواره را از آن خود کند:
تقدیر ویژه از گروه بازیگران نمایش پس لرزه: محمد رشنو، علی برنگی، نیما نوروزی، و علیرضا چگنی که همه این هنرمندان نوجوان تندیس جشنواره لوح تقدیر و جایزه نقدی را از آن خود کردند.

همچنین در بخش کارگردانی محمد اسماعیل زاده ها جایزه ویژه کارگردانی را در این بخش از آن خود کرد که شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی و نیز دربخش  نویسندگی جایزه برتر نمایش نامه نویسی  بخش نوجوان جشنواره نیز به سینا شفیعی نویسنده  نمایش نامه « پس لرزه» اهدا شد.




نظرات کاربران