در حال بارگذاری ...

«جزیره» از البرز به فجر رفت

کارگردان «جزیره» مطرح کرد: این نمایش ۲۴ ساعت از زندگی یک خانواده را نشان می‌دهد، جزیره قصه‌ی تنهایی آدم هاست که ۲ بهمن ماه در دو سانس ۱۷و ۱۹ در تئاتر شهر ، سالن سایه به صحنه می‌رود.

به  گزارش تئاتر البرز،  «جزیره» نمایش برگزیده ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز است که موفق به دریافت جایزه اول نویسندگی، طراحی صحنه، کارگردانی و بازیگری شد و در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارد.

سعید دشتی کارگردان جوان البرزی به خبرنگار تئاتر البرز گفت:  این نمایش قصه‌ی ۲۴ ساعت از زندگی یک خانواده است، آدم هایی که در کنار هم هستند اما رازهای  خود را مخفی می‌کنند ،  «جزیره» قصه آدم هایی است که در حین کنار هم بودن  از هم دورند و در اوج شلوغی تنها هستند ، همه ی  شخصیت های جزیزه تنها هستند و از سر نا چاری تصمیم های عجولانه می گیرند.

 

دشتی  اضافه کرد: لحظاتی از متن در این نمایش حذف شده  ، شیوه اجرایی این نمایش در طراحی صحنه و کارگردانی پیرو متن ، به سبک رئالیسم است.

 

این کارگردان با اشاره به آنکه  متن این نمایش از شعار زدگی به دور است، افزود آدم های جزیره   نه خوب مطلق و نه بد مطلق بلکه  خاکستری هستند . «جزیره» موقعیت خاکستری را نشان می دهد  و بنا بر شرایطی که ممکن است برای هریک از مخاطبان نیز رخ دهد در آن موقعیت قرار می‌گیرد.

 

بازیگران نمایش« جزیره» به ترتیب ورود به صحنه؛ صحرا اسدالهی، داریوش علیزاده، رضا جهانی، پروا آقاجانی، محمد امیری، داوود ونداده هستند. 


«جزیره» شرکت کننده در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر، نوشته ی داریوش علیزاده، 2 بهمن ماه در دو سانس ۱۷و ۱۹  در تئاتر شهر ، سالن سایه به صحنه می‌رود.




نظرات کاربران