در حال بارگذاری ...
با حضور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ;

بهسازی پلاتوهای فرهنگسرای امام علی کلید خورد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ از بازدید فرماندار این شهرستان از فرهنگسرای امام علی (ع) خبر داد، با تخصیص بودجه، شش ماهه اول بهسازی پلاتوهای فرهنگسرای امام علی، کلید خورد.

رئیس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ،حسین زود بین به تئاتر البرز گفت: با توجه به برگزاری جلسات متعدد با فرماندار، معاون اداری مالی و رئیس اداره برنامه ریزی و بودجه فرمانداری و ارائه مستندات و توضیحات و بازدید فرماندار از آخرین وضعیت فرهنگسرای امام علی(ع) هشتگرد، بودجه لازم جهت تعمیر و تجهیز و بهسازی این فرهنگسرا توسط کمیته برنامه ریزی شهرستان اختصاص یافت.

او افزود: آغاز بهسازی این فرهنگسرا که دارای پلاتو تمرین و اجرای تئاتر است با حضور فرماندار این شهرستان، بیستم دی ماه کلید خورد و  با تخصیص صددرصدی بودجه معین شده تا پایان سال عمرانی، این پروژه تکمیل و به بهره برداری می رسد.

حسین زود بین  تصریح کرد: با پیگیری های بعمل آمده بودجه تملک دارایی سرمایه ای ارشاد ساوجبلاغ نسبت به سال گذشته رشد ٥ برابری داشته و امیدواریم سازمان برنامه و بودجه استان نیز نگاهی ویژه به حوزه فرهنگ و هنر در تخصیص بودجه‌ها داشته باشند.




نظرات کاربران