در حال بارگذاری ...

«پس لرزه» در تئاتر شهر کرج به صحنه می‌رود

محمد اسماعیل زاده ها، آنقدر زلزله ی افکار فرزندان را جدی نگرفتیم که حال از پس ،پس لرزه های آن بر نمی آییم، پس لرزه را اجرا می برم تا دغدغه ی نوجوان ها را بگویم.

به گزارش تئاتر البرز، نمایش «پس لرزه» نوشته سینا شفیعی و کارگردانی محمد اسماعیل‌زاده‌ها در کرج به صحنه می‌رود.

محمد اسماعیل زاده ها بازیگر و کارگردان، متولد ۱۳۶۹ در کرج است. او کار هنری خود را از سال ۱۳۸۳ در گروه نمایشی سامران آغاز کرد و در نمایش های متعددی همچون «خرس» ، «فرهنگ بی جامه»، «من سردم نیست»، «هپروت یک مرد تنها در جاده مه آلود»، «آوای آب» ، «رقص خون»، «رزمنده روی خاکریز» و «پس لرزه» فعالیت داشته است. 

«پس لرزه» نمایش تقدیر شده از سوی هیئت داوران ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز و برگزیده ی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، 6 تا 11 بهمن ماه در مجموعه تئاتر شهر کرج به صحنه می‌رود. 

محمد اسماعیل‌زاده‌ها گفت: در شیوه اجرایی این نمایش درگیر سبک اجرا نبودم،  این نمایش را با کمترین امکانات  در دکور، طراحی صحنه و شیوه ی اجرایی به صحنه می برم، در این نمایش بازیگر همه چیز را خلق می‌کند. 

او در ادامه دلیل موفقیت این نمایش را صداقت و  نظم بازیگران نوجوانش دانست و گفت: بازیگری که خودش را در اختیار کارگردانش می‌گذارد برای اثر اتفاق خوبی می افتد، یکی از دلایل موققیت «پس لرزه» صداقت و نظم  بازیگران است. 

اسماعیل زاده‌هاگفت، در «پس لرزه» از دغدغه های نوجوانان می‌گویم، آنقدر زلزله‌ی افکار فرزندان را جدی نگرفتیم که حال از پس، پس لرزه های آن بر نمی آییم. 

محمد رشنو، علی برنگی، علیرضا چگینی، نیما نوروزی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

دیگرعوامل این نمایش عبارتند از: مشاوران کارگردان: سعید نصیری، سینا شفیعی، رضا رباط جزی، دستیار کارگردان:آریا داراب پور، منشی صحنه: مهدی منصور خاکی، مدیرصحنه: سمیرا صفری، مدیر تولید: مرتضی مرادی، طراح صحنه:سینا شفیعی، طراح پوستر، سپهر رضوانی، موسیقی: محمد ثابت قدم و تهیه‌کنندگی این نمایش بر عهده ابراهیم فلاح نژاد است. 

«پس لرزه» ۶ تا ۱۱ بهمن ساعت 19 در سالن اصلی تئاتر شهر،واقع در کرج  بلوار ۴۵ متری کاج ، خیابان شاکرزادگان بلوار ولیعصر ، اجرا می‌شود. 

 




نظرات کاربران