در حال بارگذاری ...

«چرا نازی پرواز کرد؟» از البرز به سه نقطه می رود

ندا قربانیان نویسنده ،بازیگر و کارگردان البرزی پس از حضورش در ششمین جشنواره تئاتر استانی نمایش «چرا نازی پرواز کرد؟» را با ایجاد تغییراتی ۱۵ بهمن ماه تا ۲ اسفند در تماشاخانه سه نقطه ،سالن استاد رکن الدین خسروی اجرا می شود.

ندا قربانیان به عنوان نویسنده و کارگردان این نمایش  به تئاتر البرز گفت:  نمایش «چرا نازی پرواز کرد؟»  با تغییراتی در ترکیب بازیگر ، طراحی صحنه و هم چنین گریم که از خطوط به سایه کاری تبدیل شدند را در تماشاخانه سه نقطه اجرا می برم ،به عنوان نویسنده و کارگردان کاری که برای عموم اجرا می شود ،  علاوه بر مخاطب تئاتر اقشار مختلف جامعه هم به تماشا می نشینند بنابراین انتقال پیام داستان نمایش برایم خیلی مهم تره از اجراست و امیدوارم که  در اجراها این اتفاق بیفتد ،همونطور که میدونیم اجرای یک اثر برای جشنواره با اجرای برای عموم  فرق زیادی دارد ، من فکر می کنم در  اجرای عموم  برای انتقال مفاهیم وظیفه ی سنگینی  به گردن گروه خواهد بود.مخاطب نمایش چرا نازی پرواز کرد؟ به خاطر داستان نمایش محتوا پیام و شکل اجرا از اقشار مختلف جامعه می توانند  باشند.این نمایش به عنوان  یک کار فانتزی ، کمدی به هر دو جنبه کمدی و طنز و درام پرداخته است. 

رضا رباط جزی، سمیه قهرمانی، حمیدرضا معدنکن، حسین عارف، سید فرزاد تجلی، محمد رضا محمد پور، میلاد زعفرانی، ستاره میرزاخانی، ژینوس رحمتی در این نمایش ایفای نقش می کنند.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از؛ دستیار کارگردان و نور: رضا یعقوبی، طراح صحنه: نداقربانیان، مسعود سقلاطون نیا،گریم : یلما شهبازی، مسعود عالمیان، برنامه ریز: علی بابایی، روابط عمومی و مدیر صحنه: مهدی تیموری، طراح پوستر و بروشور: مصطفی خدا بنده لو، ساخت دکور : کارگاه دکورهورپاک و تهیه کنندگی این نمایش بر عهده مرتضی مرادی است. 

این نمایش از تشییع جنازه خروس نژاددار که برای صاحبش جورج واتسن  مرغ و تخم مرغ های خوشمزه تولید می‌کرده، شروع می‌شود و روایت یک کمدی -فانتزی است.

«چرا نازی پرواز کرد؟»  15 بهمن تا ۲ اسفند در تماشاخانه سه نقطه اجرا می‌شود. ‌




نظرات کاربران