در حال بارگذاری ...
با اشعاری از علیرضا آذر؛

نمایش «من قوم و خویش شمس تبریزم» در آنک اجرا می شود

قوم و خویشِ شمس تبریز می تواند هر کسی باشد، تنها باید پیاله ی مادیات را خالی کرد و چشم بر دلشکستگی ها و بدی های زمانه بست.

به گزارش تئاتر البرز ، مرتضی رشید نویسنده و کارگردان جوان البرز در اولین تجربه کارگردانی خود نمایش «من قوم و خویش شمس تبریزم» را 19 تا 20 اسفند ماه در آموزشگاه آنک به روی صحنه می‌برد.

این نمایش روایت پنج نفر است که اتفاقات سرنوشت آنها را به یک اتاق کشانده ،پنج داستان از پنج نفر که هیچ گاه خود را نمی بخشند و   گناه خود را نابخشودنی می‌دانند.
 تاثیری که مخاطب در این نمایش می گیرد پنج  آدم مختلف از اجتماع را می بیند که در هر شرایط و هر کجا و هر  کسی که باشد  هرجوری چه بد چه خوب  می توان در کنار هم زندگی کرد. قوم  و  خویشِ شمس تبریز  می تواند هر کسی باشد، تنها باید پیاله ی مادیات را خالی کرد و چشم بر دلشکستگی ها و بدی های زمانه بست.

یک ملودرام طنزآلود که به یک تراژدی تکرار شونده ختم می‌شود.
 فرزاد هداوندخانی،مهراد صوفی،امیررضا ملکی،مرتضی رشید،علیرضا نیکو،کوثر پرتوی،عطریه ارشادی  در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. 

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از : مشاور کارگردان ، بازیگردان و ویراستار : فرزاد هداوندخانی، منشی صحنه : رها رجبی ،طراح گریم : مونا خمسه،نور و صدا : رضا ایمانی،
مدیر روابط عمومی : محمد چهارده چریک، مدیرصحنه : محمدرضا کریمی،عکاس : اسرافیل اصغری،طراح پوستر و بروشور : محمد یکه فلاح.

نمایش  « من قوم و خویش شمس تبریزم » 19 تا 20 اسفند در کرج ، شاه عباسی ، دانشکده جنوبی ، کوچه حسین زاده ( تابش ) ، پلاک 7 ، آموزشگاه سینمایی آنک اجرا می شود. 

 




نظرات کاربران