در حال بارگذاری ...

هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان البرز تشکیل شد

هنرمندان این استان می توانند جهت عملکرد انجمن نظرات و پیشنهادات خود را به هئیت انجمن تا پایان اسفند ارائه دهند هم چنین فراخوان هفتمین جشنواره تئاتر استانی توسط هئیت انجمن تا هفته آینده منتشر می شود.

به گزارش تئاتر البرز، هیات رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان البرز تشکیل شد.

داوود فتحعلی بیگی: رئیس انجمن، کوروش خزاعی اصل: نایب رئیس، ندا قربانیان: دبیر، سینا شفیعی: خزانه دار انجمن  انتخاب و معرفی شدند.
هنرمندان این استان می توانند جهت عملکرد انجمن نظرات و پیشنهادات خود را به هئیت انجمن تا پایان اسفند ارائه دهند هم چنین فراخوان هفتمین جشنواره تئاتر استانی توسط هئیت انجمن تا هفته آینده منتشر می شود. 

کوروش خزاعی در پیامی به هنرمندان البرز گفت: انجمن هنرهای نمایشی استان البرز خانه ی همه ی هنرمندان فرهیخته ی این هنر مقدس است و ما به عنوان هئیت  رئیسه ، پس از برگذاری جلسات متعدد و ساعت ها گفت و گو برآنیم تا در نخستین گام ،با اتکال به ذات مقدس پروردگار  ضمن غبار روبی از فضای تئاتر استان و ایجاد همدلی میان تمام گروه ها و هنرمندان ، با تشکیل حدود سی کارگروه و دعوت از همه ی بزرگان و نام آوران و فعالان حوزه های مختلف و مرتبط ، و با تکیه بر حمایت های بی دریغ و همه جانبه  ی معاونت محترم هنری سینمایی اداره کل متبوع ، سند چشم انداز تئاتر استان را برای دوسال پیش رو تنظیم و در مراسم اردیبهشت تئاتر استان به سمع و نظر همه ی رفقای جان برسانیم .لذا ، ضمن سپاس از همراهی و بردباری و همدلی شما عالیجنابان ، از همه ی عزیزان استدعا داریم تا با جمع بندی ایده های راهگشای خود و ارائه ی راهکارهای پیشنهادی ، حداکثر تا تاریخ سی ام اسفندماه سال جاری ، هئیت رئیسه ی منتخب را یاری فرمایند ، چرا که بر این باوریم که ایجاد پویشی سراسری ، تنها راه برون رفت از بحران های پیشین و فعلی ست ، بنا براین و فارغ از همه ی مناسبات مرسوم ، همه ی اعضای خانواده ی بزرگ و فرهیخته ی تئاتر استان باید خود را جزیی از بدنه ی هئیت رئیسه بدانند ، تا این درخت تنومند و ریشه دار ، هر چه زودتر و هرچه بیش تر به ثمر بنشیند ، ان شا الله .

در پایان گفتنی است: هئیت انجمن هنرهای نمایشی استان البرز در نظر دارد با ایجاد کار گروههای مختلف هنری و  انتخاب شایسته دبیران برای این کار گروه‌ها گامی بلند در راستای این هنر مقدس بر دارد و در این راه  با مشارکت هنرمندان عرصه تئاتر استان البرز فعالیت خود را آغاز کند.

برخی از کار گروههای پیشنهادی انجمن  به شرح زیر می‌باشد: کارگردانی ، نویسندگی ، بازیگری ، طراحی صحنه و لباس ، گریم ، گرافیک ، موسیقی ، عکاسی و تصویربرداری ، روابط عمومی و تبلیغات ، نظارت بر سالن ها ، فنی ، نقد ، نمایش عروسکی ، نمایش خیابانی ، آثار دفاع مقدس ، پرفورمنس ، طراحی حرکت و.. است. 

 




نظرات کاربران