در حال بارگذاری ...
با انتشار جدول اجراهای سی و نهمین دوره

روزهای البرزی فجر مشخص شد

انتشار جدول اجراهای سی و نهمین جشنوارۀ تئاتر فجر

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از البرز، با انتشار جدول زمانبندی اجراهای سی و نهمین جشنوارۀ تئاتر فجر، زمان و مکان اجرای نمایندگان استان البرز در سی و نهمین دورۀ این جشنواره مشخص شد. 

بر این اساس، نمایش خیابانی "حس..." به نویسندگی و کارگردانی علی کشاورزی، در روز دوازده بهمن ماه در دو نوبت یکی در محوطۀ تالار وحدت و دیگری در محوطۀ آب نمای بازار بزرگ ایران (ایران مال) مقابل چشم مخاطبان خود اجرا خواهد شد.

دیگر نمایندۀ استان، نمایش رادیویی "مجلس سیاه و دختر سلطان" به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا یعقوبی است به عنوان نمایندۀ استان البرز در بخش رقابتی رادیو تئاتر، در روز پانزده بهمن ماه، ساعت شانزده، در تماشاخانۀ عباس جوانمردی خانۀ تئاتر به روی صحنه خواهد رفت. 

سوّمین نمایندۀ استان البرز، نمایش "عمو هاشم" به نویسندگی و کارگردانی استاد داوود فتحعلی بیگی است که در روز هجدهم بهمن ماه، در بخش مهمان جشنواره و در سالن قشقایی مجموعۀ تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

و در پایان، نمایش "تن ها" به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی نیز در نوزدهم بهمن ماه، در بخش رقابت صحنه ای و در سالن چهارسوی مجموعۀ تئاتر شهر به اجرا در خواهد آمد.

علاقه مندان می توانند جدول زمان بندی اجراهای سی و نهمین جشنوارۀ تئاتر فجر را در زیر همین خبر مشاهده و دریافت کنند.




نظرات کاربران