در حال بارگذاری ...
دوّم تا هشتم بهمن ماه به روی صحنه می رود

نمایش چاله در سالن اصلی تئاتر شهر البرز

اجرای عموم نمایش چاله به کارگردانی مشترک علیرضا داننده فر و محسن رنجبر در سالن فتحعلی بیگی مجموعه تئاتر شهر کرج از دوم تا هشتم بهمن ماه

به خبرنگار ایران تئاتر از البرز، نمایش چاله به نویسندگی محسن جسور و کارگردانی مشترک علیرضا داننده فرد و محسن رنجبر از ۲ تا ۸ بهمن در سالن اصلی تئاتر شهر(داوود فتعلی‌بیگی) به روی صحنه می‌رود. در خلاصۀ این نمایش که با بازی علیرضا داننده فر به روی صحنه می رود، آمده است:
جوانی عاشق بازیگری است او برای امرار معاش مجبور میشود در یک تعویض روغنی کار کند.  در میانه راه با عشق نافرجام و یکطرفه مواجه می‌شود و هر شب در همان فضای تعویض روغنی زندگی یومیه، عاشقانه و هنری خود را با حالاتی مختلف بیان می‌کند. این نمایش با شیوه‌های مختلف اجرا می‌شود واز یک سبک مشخصی پیروی نمی‌کند.

لازم به ذکر است که علیرضا داننده فر برای بازی در این نمایش موفّق به کسب جایزۀ اوّل بازیگری از دهمین جشنوارۀ تئاتر استان البرز شد.




مطالب مرتبط

پس از اجرای موفق در تماشاخانه سنگلج

«پچ پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل» در کرج به صحنه رفت
پس از اجرای موفق در تماشاخانه سنگلج

«پچ پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل» در کرج به صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در البرز، نمایش پچ پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی علی بابایی از تاریخ ۱۱ تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری در سالن استاد فتحعلی بیگی تئاتر ...

|

نظرات کاربران