در حال بارگذاری ...
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز مطرح کرد:

تفکر هنرمند با دغدغه‌های اجتماعی و مطالبات مردمی پیوند خورده است

نوروزی فر با اشاره به اهمیت جایگاه رشد هنر تئاتر در بیان مطالبات و دغدغه های مردمی گفت: تفکر هنرمند عرصه تئاتر با نگرش به دغدغه‌های اجتماعی و مطالبات مردمی پیوند خورده است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در البرز، ابراهیم نوروزی‌فر با حضور در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر «سودای عشق» که روز یکشنبه 6 آذرماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان البرز، مسئولان، هنرمندان و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: تفکر هنرمند پیوند خورده با دغدغه‌های اجتماعی و مطالبات مردمی است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز با اشاره به اینکه آنچه می‌تواند بسیاری از وقایع را در ذهن همه ماندگار کند، هنر است، اظهار کرد: هنر ابزار نمایش آگاهانه برای بیان حقایق مختلف زندگی، مشکلات، دغدغه ها، مطالبات و ... است. 

او ادامه داد: هنرمند کسی است که پیش از هر کس ندای درونی خود را می‌شنود و این خاصیت هنر و روح لطیف و آگاه منشانه هنرمند است که نسبت به درونیات خود بی تفاوت نباشد. یک هنرمند برای به تصویر کشیدن هنر خود می نویسد، روی صحنه می رود و هنر را ابزار بیان عاطفه خود می داند. 

نورزی‌فر تصریح کرد: هنرمند تا زمانی‌که ظرفیت‌های هنرمندانه را در وجود خود زنده نگاه دارد، پویا است؛ تا زمانی‌که بی‌ریا و هنرمندانه در تلاش برای بیان و تبیین هنر است نقش حقیقی خویش را ایفاء می‌کند. 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: هنرمند تئاتر با در نظر گرفتن اهمیت زندگی و امید، سختی‌ها را تحمل می‌کند و درصدد امیدبخشی و آگاهی بخشی است. 




نظرات کاربران