در حال بارگذاری ...
مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان البرز:

تئاتر بچه‌های مسجد در محلات البرز به مدت ۱۰ شب برگزار می‌شود

پورگل محمدی با اشاره به اهمیت برپایی تئاتر بچه های مسجد در محلات البرز به مدت ۱۰ شب گفت: تئاتر بچه های مسجد در محلات با محوریت مساجد در قالب محورهایی همچون ایران، مقاومت، امیدآفرینی و خانواده برنامه ریزی شده است.

حسن پورگل محمدی در گفت و گو با خبرنگار جشنواره تئاتر از البرز در خصوص اجرای ویژه برنامه تئاتر بچه های مسجد گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، هر شب یک نمایش در ۱۰ محله در سطح استان البرز برپا می‌شود. 

مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان البرز افزود: تئاتر بچه های مسجد در محلات با محوریت مساجد در قالب محورهایی همچون ایران، مقاومت، امیدآفرینی و خانواده برنامه ریزی شده است.

او افزود: این نمایشنامه های مسجد محور که با حمایت و آموزش مربیان برجسته در قالب تئاتر مردمی همراه بوده است،  از ۱۱ بهمن تا ۲۲ بهمن به روی صحنه می‌رود. 

پورگل محمدی در خصوص عناوین این نمایش ها اظهار کرد: نمایش ایران در محله ملک آباد به نویسندگی و کارگرانی احسان فلاحیان، نمایش بچه های بازارچه در محله نظرآباد به نویسندگی و کارگردانی مهدی فتحی، نمایش زنان مقاوم در محله اق تپه با نویسندگی و کارگردانی مرضیه ذاکری، نمایش غم به نویسندگی سیدامیرهاشمی طباطبایی در مجله گلشهر غربی، نمایش زمزمه های آشنا توسط رامین ملایی در محله حصار خط چهار برپا می‌شود.

مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری استان البرز خاطرنشان کرد: محله دنگیزک نیز میزبان نمایش زمزمه مادر به نویسندگی و کارگردانی مریم رضازاده، نمایش تولدی دیگر به نویسندگی شجاع اسداللهی در محله اخترآباد و نمایش پوتین ها به کارگردانی نوید نوروزی در محله فردیس برپا می‌شود.

 

 




نظرات کاربران