در حال بارگذاری ...

دبیر جشنواره تاتر فجر استانی معرفی شد

آیین رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر استانی فجر که بعد از ظهر سه شنبه با حضور خبرنگاران و مسئولان در سالن کنفرانس این اداره برگزار شد زمان افتتاحیه جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش استانی را ۱۹دی ماه جاری در سالن تاتر شهر کرج اعلام شد که در آیین افتتاحیه این جشنواره سالن اصلی تئاتر شهر کرج به پاس قدردانی از هنرمند پیشکسوت هنرهای نمایشی «داوود فتحعلی بیگی» با نام وی نامگذاری می‌شود. ابراهیم شریفی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان دبیر استانی جشنواره تاتر فجر در بخش استانی معرفی شد.

پوستر جشنواره تئاتر استانی فجر در البرز رونمایی شد
 
به گزارش تئاتر البرز، با حضور خبرنگاران و مسئولان البرزی، پوستر جشنواره تئاتر استانی فجر در البرز رونمایی شد.
 سید موسی حسینی کاشانی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در آیین رونمایی از پوستر جشنواره تاتر استانی فجر که بعد از ظهر سه شنبه یا حضور خبرنگاران و مسئولان در سالن کنفرانس این اداره برگزار شد، اظهار کرد: حضور پر رنگ گروه‌های تئاتری در جشنواره بین المللی تئاتر استانی فجر در البرز اتفاقی خوب است.
 
او در ادامه به آثار البرزی راه یافته به این دوره از جشنواره اشاره کرد و گفت: نمایش‌های «ساده با تو با یک ترانه» به کارگردانی ندا قربانیان و «یک زندگی بهتر» به کارگردانی محمد رضا مرتضوی، و همچنین نمایش «قرار» به کارگردانی مهرداد کوروش نیا به بخش مرور جشنواره تاتر فجر راه یافتند.
 
حسینی کاشانی زمان افتتاحیه جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش استانی  را ۱۹دی ماه جاری در سالن تاتر شهر کرج اعلام کرد و گفت: در آیین افتتاحیه این جشنواره، سالن اصلی تئاتر شهر کرج به پاس قدردانی از هنرمند پیشکسوت هنرهای نمایشی «داوود فتحعلی بیگی» با نام وی نامگذاری می شود.
 
معرفی دبیر جشنواره تئاتر استانی فجر در البرز
 
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به ویژه برنامه های خاصی چون اجرای نمایش خیابانی اثر «علی نوریان» از استان البرز اشاره کرد و گفت: مراسم اختتامیه جشنواره ۲۲ دی ماه ساعت ۱۸ در سالن سیروس صابر برگزار می شود.
 
او در ادامه ابراهیم شریفی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را به عنوان دبیر استانی جشنواره تئاتر فجر در بخش استانی معرفی کرد.
 
حسینی کاشانی با تاکید بر اینکه بسیاری از سالن‌های دیگر نهادها مانند شهرداری خالی است، گفت: این در حالی است که بسیاری از هنرمندان در راهروی پلاتوها مجبور به تمرین هستند و افزود: با توجه به کمبودهای که در این حوزه وجود دارد نیازمند حمایت دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها هستیم.
 
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پایان گفت: فردا چهارشنبه ۱۶ دی ماه مراسم تجلیل از ۳۷ نفر از عوامل و هنرمندان البرزی که در فیلم محمد رسول الله ایفای نقش کرده اند،  در فرهنگسرای غدیر محمد شهر برگزار می‌شود.




نظرات کاربران