در حال بارگذاری ...
آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره تئاتر البرز برگزار شد

هفتمین جشنواره فصلی تازه در عرصه نمایش کرج

آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره تئاتر استانی البرز با حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،معاونت هنری سینمای ارشاد و جمع پر شور هنرمندان و علاقمندان عرصه نمایش در مجموعه تئاتر شهرکرج برگزار شد.

به گزارش تئاتر البرز، در این مراسم هانیه کریمی کارگردان از مدیرکل ارشاد خواست تا در زمینه فراهم آوردن زمینه حضور هر چه بیشتر تماشاگران به سالن های نمایش حمایت گر باشد.

رضا اخی یکی دیگر از کارگردان های کرج نیز با اشاره به تلاش های مدیریت جدید ارشاد در هموار ساختن راه هنرمندان بویژه فعالان نمایش گفت: تنها خواسته ما الزام شرکت کنندگان جشنواره تئاتر به اجرای عموم در زمان طولانی است تا فرصت معرفی هر چه بیشتر به عموم جامعه برای گروه ها فراهم باشد.

علی خیلدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در جمع هنرمندان ضمن ابراز خرسندی از امکان برگزاری یک جشنواره دیگر گفت: نقش ما تسهیلگری و حمایت است و در این راه در چهارچوب وظایف خود از هیچ پشتیبانی دریغ نخواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: آنچه می تواند تماشاگران تئاتر را افزایش داده و پای ثابت سالنهای نمایش کند،در جبهه هنرمندان باید اتفاق بیفتد و حاصل کار خوب بیننده پر شمار است .

این برنامه با اجرای نمایش «یک لقمه کتاب» از برنامه های جنبی نمایشگاه کتاب البرز پایان یافت.




نظرات کاربران