در حال بارگذاری ...
با اعلام هیئت انتخاب مشخص شد

سه اثر نمایشی، نمایندگان البرز در جشنوارۀ "هنر زنده است"

حضور سه اثر از گروه نمایش هورپاک، به نمایندگی از استان البرز در بخش تئاتر نخستین جشنوارۀ هنر زنده است

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از البرز، سه اثر نمایشی از گروه نمایشی هورپاک به نمایندگی از استان البرز و شهر کرج، به بخش تئاتر اوّلین دورۀ جشنواره"هنر زنده است" راه یافتند.

 نمایش "عموزاده ای از ناکجا" به نویسندگی و کارگردانی "ندا قربانیان"، در بخش فیلم تئاتر، و نمایش های رادیویی "آخرین رفیق" به نویسندگی "عبدالرضا یعقوبی" و کارگردانی" مرتضی مرادی" و "سوز گلاویژ" به نویسندگی "عبدالرضا یعقوبی" و کارگردانی "الهه بیات" در بخش نمایش رادیویی، حضور دارند. 

گفتنی است بخش تئاتر رویداد«هنر زنده است» در 11عنوان برگزار می‌شود و بنا به تشخیص هیئت داوران آثار گروه‌های مختلف شرکت کننده در این بخش رقابتی مورد ارزیابی هیأت داوران قرار می‌گیرد.

بر اساس این خبر، در نخستین دوره جشنواره هنر زنده است، بهروز غریب‌پور، دبیر و لیلی عاج، مدیراجرایی بخش تئاتر هستند و آتیلا پسیانی، مرضیه برومند، فاطمه معتمدآریا و علی‌اصغر دشتی داورِی آثار این بخش را برعهده‌ دارند.

لازم به ذکر است هر دو نمایندۀ استان البرز در بخش نمایش رادیویی، از تولیدات رادیو البرز هستند. "آخرین رفیق" نمایشی با موضوع کرامت رضوی است که در سالروز شهادت امام هشتم، امام رضا علیه السلام، و "سوز گلاویژ" با موضوع محاصرۀ اربیل در کردستان عراق، به مناسبت شهادت سردار سلیمانی از رادیو البرز پخش شده اند. 

لازم به ذکر است جشنواره هنر زندهاست از 10 لغایت 20 اسفند ماه سال جاری در پلتفرم تیوال برگزار می گردد. علاقه مندان می توانند آثار حاضر در این جشنواره را طبق جداول اعلام شده و به صورت رایگان در پلتفرم تیوال مشاهده کنند. جدول بخش تئاتر را می توانید از زیر همین خبر دریافت کنید.




نظرات کاربران