در حال بارگذاری ...
با همت مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز:

نخستین شماره از مجله تخصصی پژوهشی «کتاب تئاتر» منتشر شد

«حسن پورگل‌ محمدی» هنرمند البرزی و مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز به عنوان صاحب امتیاز و مدیر مسئول، مجله تخصصی پژوهشی "کتاب تئاتر" را با ۲ زبان انگلیسی و فارسی وارد بازار نشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از البرز، حسن پورگل‌ محمدی هنرمند البرزی در جریان انتشار نخستین شماره از مجله تخصصی کتاب تئاتر به خبرنگارا ایران تئاتر گفت: گروه تحریریه و گروه داوری و اعضای مجله صبورانه نزدیک به دو سال صبوری کردند تا در تاریخ ۳۰ بهمن ماه وارد بازار نشر شد. 

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری البرز افزود: به عنوان صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله تخصصی پژوهشی «کتاب تئاتر» را با دو زبان انگلیسی و فارسی وارد بازار نشر شد.

به گفته وی، نخستین شماره از مجله تخصصی پژوهشی «کتاب تئاتر» با مدیریت دکتر حسن پورگل‌ محمدی و سردبیری دکتر بهزاد خاکی‌نژاد منتشر شد.

این مجله‌ی پژوهشی با حمایت هیأت مدیره صنف مدرسان تئاتر و با مقاله‌هایی از «سیمین امیریان، ابوالقاسم دادور، شاهد پیوند، ابوالفضل دژاکام، مهدی صدیقی، رضا عباسی، شه‌ناز روستایی، عسل عصری‌ملکی، مهتاب مبینی و سیده آسیه میرحسینی» منتشر شده است.

«کتاب تئاتر» در بهار ۱۴۰۰ از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد مجوز گرفت که در آن زمان با همکاری صنف مدرسان تئاتر منتشر شود اما به دلیل تشکیل این انجمن در تابستان ۱۴۰۱، انتشار آن تا پایان سال جاری به طول انجامید. گروه تحریریه و گروه داوری و اعضای مجله صبورانه نزدیک به دو سال صبوری کردند تا در تاریخ ۳۰ بهمن ماه وارد بازار نشر شد.

گفتنی است در بهار سال آتی، فراخوان مقاله‌های دومین شماره از نشریه «کتاب تئاتر» به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

 




نظرات کاربران