در حال بارگذاری ...

«کوچه برزیلیا» درکرج به صحنه می‌رود

اجرای عموم نمایش « کوچه برزیلیا» در کرج، این نمایش به نویسندگی « سینا شفیعی » و کارگردانی « محمد اسماعیل زاده ها» از ۱۱ تا ۲۱ اردیبشت ، هر شب ساعت ۱۹ در پلاتو اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روی صحنه می رود.

 به گزارش تئاتر البرز، «محمد اسماعیل زاده ها » پس از  موفقیت هایی که برای نمایش «پس لرزه » در جشنواره بین المللی کودک و نوجوان همدان  پیش آمد،تصمیم دارد  با یکی دیگر از نمایشنامه های  « سینا شفیعی »  کارگردانی  را برای دومین بار به صورت جدی  با  «کوچه برزیلیا »تجربه کند. این نمایش 11 تا 21 اردیبهشت  ساعت 19 در « پلاتو نمایش » اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی صحنه میرود. 

« محمد اسماعیل زاده ها» به خبرنگار تئاتر البرز  گفت: کوچه برزیلیا، نمایشی پر از حس های عجیب است و دو مین تجربه جدی کارگردانی در کارنامه هنری ام محسوب میشود. تجربه هایی که از نمایش « پس لرزه» بدست آوردم با تک تک اعضای گروهم بود ،این تجربه شیرین و جذاب باعث شد تا باز هم به کارگردانی فکر کنم. 

 

این کارگردان اضافه کرد: 3 ماه بعد از اجرای عموم « پس لرزه» ، نمایشنامه «کوچه برزیلیا» به من پیشنهاد شدف زمانی که متن را خواندم  تمام میزانسن ها از جلوی چشمانم جاری شد. طوری که انگار سال ها با این نمایشنامه آشنا بودم. نمایشنامه ای پر از امید، عشق که از ویژه های مهم آن این است که تماشاگران می توانند خودشان را جای شخصیت ها بگذارند و  قصه این نمایشنامه را به خوبی لمس کنند. 

 

 او افزود: داستان  این نمایش از این قرار است که  پسری به اسم « عبد»  قصد دارد  خانواده خود را دور هم جمع کند تا به دختری به اسم « لنا» برسد. « مرتضی مرادی»، « علی برنگی»،« محمد رشنو»، « مهران نعیمی اقدم»  در این نمایش بازی می کنند. 

 

به گفته این کارگردان، نمایش « کوچه برزیلیا» به نویسندگی « سینا شفیعی»  از 11 تا 21 اردیبشت در خانه نمایش اداره کل روی صحنه میرود. 

 

 




نظرات کاربران