در حال بارگذاری ...
کارگردان البرزی، در آستانه هشتمین جشنواره تئاتر :

کارگردان ها در انتظار جشنواره بی عیب و نقص

مهسا جعفری یکی از کارگردان های شرکت کننده در هشتمین دوره جشنواره تئاتر استانی است که از سال ۸۷ وارد عرصه تئاتر شده و تاکنون بازی در نمایش های «پیش از صبحانه»، «چر نازی پرواز کرد؟»، «علیمردان خان» و تعداد زیادی نمایش در حوزه کودکان از جمله «ماجرای جنگل سوخته»، « تنبلی ممنوع!» و «زاغی دم بریده» را در کارنامه هنری اش دارد .

مهساجعفری، با اشاره به کارگردانی «چند روایت» به قلم مسعود هاشمی نژاد  در این دوره از جشنواره  گفت : این متن موضوع مهم و بزرگی را مطرح می‌کند و روایتگر سه زن در نسل‌های مختلف است که مشکلات هر یک را بررسی می‌ شوند و من فکر می کنم جشنواره بهترین موقعیتی است که حرف این  نمایش شنیده شود.

 در خلاصه های از داستان نمایشنامه گفته می‌شود، «کاش می شد آدمی وطنش را با خود هر کجا که خواست ببرد». 

دلیل آنکه این متن را انتخاب کردم علاقه شخصی‌ام به  قصه نمایش بود .

 

این بانوی شرکت کننده در هشتمین جشنواره تئاتر استانی البرز، ادامه داد: سالهاست در البرز مشغول فعالیت هستم، اما در جشنواره استانی بار دوم است که شرکت می‌کنم. یک بار به عنوان بازیگر و امسال میخواهم کارگردانی را تجربه  کنم. 

 

این کارگردان  با بیان اینکه برگزاری جشنواره نقش مهمی در پیشرفت تئاتر استان دارد، افزود : هر سال در  جشنواره شاهد ظهور استعدادهای جدیدی هستیم. امیدوارم امسال جشنواره در شرایط بهتری برگزار شود و نقص هایی که در دوره های قبل وجود داشت ، برطرف شوند. 

 




نظرات کاربران