در حال بارگذاری ...
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خبر داد:

13 تا 18 مرداد بازبینی 35 اثر انجام می شود

جشنوارهای استانی فرصت مناسبی برای کسب تجربه هستند  تا هنرمندان بتوانند با حضور در این جشنواره ها علاوه بر نمایش توانایی خود، از پویایی هنر نمایش شهرشان و استان محل زندگیشان نهایت بهره را ببرند. شاید در پایتخت راه های زیادی برای رسیدن هنرمندان به جشنواره فجر وجود داشته باشد، اما در شهرستان ها  تنها همین جشنواره های  تئاتر استانی باعث شده فعالان این عرصه با جدیت به آن بنگرند و با یکدیگر رقابت کنند. یکم شهریور هشتمین جشنواره تئاتر البرز نیز با همین هدف  در جهت اعتلای، تشویق و ظهور استعدادهای جوان با کمک انجمن هنرهای نمایش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد. در این بین ، کارگردان های کرجی  نیز می توانند در رقابت با یکدیگر بیشترین تلاش خود را برای ارائه بهترین اثر انجام بدهند.

 

 

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: پس از انتشار فراخوان هشتمین جشنواره تئاتر، بیش از 70 متن نمایشنامه به دبیرخانه جشنواره ارسال  و متون  توسط شورای نظارت  بازخوانی شد که در این میان 35 اثر به مرحله بازبینی راه پیدا کردند.  

 

شمس الزمان فولادوند درباره زمان برگزاری بازبینی آثار افزود : مرحله بازبینی این آثار از 13 تا 18 مرداد به صورت زنده یا فیلم انجام می‌شود و رقابت برای راهیابی به جشنواره بین  30 گروه نمایشی از کرج و 5 گروه از شهرستانهای فردیس، اشتهارد و نظرآباد شروع خواهد شد.

 

فولادوند ادامه داد: پس از اعلام نتایج در این مرحله  12 گروه در شهریور با یکدیگر  به رقابت خواهند پرداخت. تمامی گروههای نمایشی که به جشنواره پذیرفته می شوند تا قبل از برگزاری جشنواره مستلزم10 شب اجرای عمومی در کرج هستند.




نظرات کاربران