در حال بارگذاری ...
«احمد خیری» معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج

«زونکن» در بیان یکی از جدی ترین مسائل کشور موفق بود

معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج پس از تماشای  نمایش «زونکن» به خبرنگار تئاتر البرز گفت: نمایش« زونکن»   به نویسندگی علی کوچکی و کارگردانی علی شهبازی نگاه متفاوت به زندگی  را نشان می دهد و اینکه انسان در هر جایگاهی و با هر مشکلی که باشد می تواند به زندگی امیدوار باشد.

به گزارش تئاتر البرز، معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج پس از تماشای  نمایش «زونکن» به خبرنگار تئاتر البرز گفت: نمایش« زونکن»   به نویسندگی علی کوچکی و کارگردانی علی شهبازی نگاه متفاوت به زندگی  را نشان می دهد و اینکه انسان در هر جایگاهی و با هر مشکلی که باشد می تواند به زندگی امیدوار باشد.

احمد خیری با اشاره به آنکه زبان هنر این امکان را فراهم می آورد تا  مشکلات و چالش های  مهم جامعه را  به صورت غیر مستقیم انعکاس داده شود، افزود : نمایش زونکن  در بیان  یکی از جدی ترین مسائل جامعه کشور موفق بود و توانست آن را با زبان هنر به رخ بکشد. اکنون جامعه به شدت نیاز به افرادی دارد که هر یک ابتدا تحول را از خودشان شروع کنند و نمایش زونکن به مخاطب این فرصت  را می دهد ونشان دهنده این است  که همه انسان ها می توانند از فرصت هایی که برای خدمت به مردم دارند نهایت بهره را ببرند.

این مسئول، اضافه کرد: این تذکر و تلنگر ها با زبان هنر برای  افرادی که در رویکرد اداری دارای مسئولیت اند نیاز است ، تا به خودمان  بیایم و به بهترین شکل به مردم خدمت کنیم.امیدواریم  در آینده نزدیک  هنر نمایش  شهر کرج  تقویت شود و تمام سالن های نمایش، مملو از حضور پر تکرار هنرمندان باشد.خیری افزود:ازتمام هنرمندان عرصه تئاتر  که به صورت مظلومانه و با حداقل امکانات فعالیت می کنند قدرانی می کنم. در تلاشیم با مشارکت همه جانبه دستگاه های مختلف  به ویژدر مدیریت شهری شاهد شکوفایی هنر نمایش شهرمان باشیم.

گفته می شود، این نمایش جزو 12 اثر پذیرفته شده در هشتمین جشنواره تئاتر استانی است.«زونکن»   با بازی جمال مرتضوی، آرش رحمانی و علی رضا داننده فرد از بیستم مرداد ماه روی صحنه تئاتر کرج بود و قرار است  تا دهم شهریور اجرا شود.

نمایش زونکن داستان مدیرارشد و دکتری  است که هر 2  تومور دارند و به درمانگاه دعوت می شوند، مدیر نمی داند این دکتر  که مثل یک بیمار در راهرو درمانگاه حضور دارد همان دکتر معلاج اوست، اما در پایان نمایش دکتر خودش را معرفی می کند  و به او می‌گوید با توموری که او دارد خیلی زودتر از این ها باید می مرده، پس لطف خدا شامل حال او شده که زنده باشد پس از زمان باقی مانده استفاده کند و نفس بکشد و در دنیایی که تنها مال او نیست،  بگذارد دیگران هم نفس بکشند و با امضا کردن و  راه انداختن کار مردم به آنها امید  و زندگی بدهد.




نظرات کاربران