در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر البرز مطرح کرد:

جذب مخاطب و تقویت اجراهای عموم جزو برنامه هاست

ناصر مقدم مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان البرز در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره تئاتر گفت: هشتمین جشنواره تئاتر البرز به نسبت سال گذشته جشنواره از کیفیت بالایی برخوردار بود.

به گزارش تئاتر البرز، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان البرز سال گذشته با  انتخاب  6 نمایش در بخش مسابقه ،یک نمایش به فجر راه یافت. اما  امسال 12 نمایش منتخب جشنواره بودند که در این میان قرار است 2 نمایش به فجر معرفی شوند.

وی افزود: البرز تازه تاسیس به ظاهر کلان شهر است اما دچار فقر در  زیر ساخت های فرهنگی است امیدواریم مدیران ارشد از ظرفیت های این حوزه استقاده کنند. 

این مسئول گفت: با توجه به کلنگ زنی پردیس تئاتر در چند ماه گذشته، امیدواریم هر چه سریع تر بتوان از پلاتو های در حال ساخت بازدید کرد.  به زودی به منظور برگزاری  آموزش در حوزه نمایش، گالری فجر واقع در اداره ارشاد در اختیار انجمن هنرهای نمایشی قرار می گیرد. اما مهترین مسئله ای که باید برای آن تلاش بشود بحث مخاطب تئاتر است.

مقدم ادامه داد:مهم ترین برنامه ما جذب مخاطب است زیرا  در تمام حوزه های نمایش هنرمندان ارزشمندی داریم که باید در تقویت اجراهای عموم تلاش کنند بنابراین در این زمینه از مسئولان شهری انتظار حمایت داریم. 

وی در پایان گفت: جشنواره مسابقه است که در آن تعداد محدودی انتخاب می شوند که کار داوران را بسیار سخت تر می کند بنابراین  هنرمندانی که انتخاب نشدند نباید مایوس شوند و همه آنها قابل تقدیر و احترام هستند. 

 




نظرات کاربران