در حال بارگذاری ...
با کسب 4 تندیس

«عقیم» در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر ملی لاله های سرخ اندیمشک درخشید

نمایش «عقیم» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی با کسب ۴ تندیس در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر لاله های سرخ اندیمشک درخشید.

به گزارش تئاتر البرز، بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک از روز سه شنبه ۶ الی 9 آذر 97 با حضور 10 گروه نمایشی در دو بخش مسابقه و مهمان به مدت 4 روز در تالار خورشید و پلاتوهای استاد مهرآذین و هنر برگزار  شد.

مراسم اختتامیه این جشنواره روز جمعه 9 آذرماه، ساعت 15 با حضور هنرمندان و مدیران هنری و مسئولان استانی و کشوری در تالار خورشید این شهرستان برگزار شد و نمایش «عقیم» نوشته و کارگردانی هنرمند البرزی علی رضا معروفی با کسب 4 تندیس در این جشنواره درخشید.

نمایش عقیم کاری از گروه نمایشی هورپاک پنجشنبه 8 آذر در 2سانس،  در  بیست و چهارمین جشنواره تئاتر ملی لاله های سرخ اندیمشک به صحنه رفت.

 ندا قربانیان، حامد نساج بخارایی، سید فرزاد تجلی، علی رضا معروفی، مهناز میرزایی در این نمایش بازی می‌کنند.  

 جایزه اول بازیگری مرد برای حامد نساج، جایزه دوم بازیگری زن برای مهناز میرزایی، جایزه اول نویسندگی و اول کارگردانی  برای علی‌رضا معروفی دستاوردهای بیست و چهارمین جشنواره تئاتر ملی لاله های سرخ اندیمشک برای گروه نمایش هورپاک بود.

سید فرزاد تجلی هم کاندید بازیگری مرد شد.




مطالب مرتبط

پس از اجرای موفق در تماشاخانه سنگلج

«پچ پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل» در کرج به صحنه رفت
پس از اجرای موفق در تماشاخانه سنگلج

«پچ پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل» در کرج به صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در البرز، نمایش پچ پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی علی بابایی از تاریخ ۱۱ تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری در سالن استاد فتحعلی بیگی تئاتر ...

|

نظرات کاربران