در حال بارگذاری ...
با موضوع آسیب شناسی تئاتر دانش آموزی و راهکارهای رشد کیفیت

برگزاری اولین کارگاه آموزشی تئاتر ویژه معاونین و مربیان پرورشی در شهرستان نظرآباد

به گزارش تئاتر البرز؛ انجمن نمایش شهرستان نظرآباد با همت اداره فرهنگ و رشاد اسلامی و همچنین معاونت فرهنگی آموزش و پررش شهرستان نظرآباد اولین همایش کارگاه آموزشی تئاتر ویژه معاونین و مربیان پرورشی  با موضوع آسیب شناسی تئاتر دانش آموزی و راه‌های ارتقاء و رشد آن را در شهرستان نظرآباد برگزار کردند.

جواد رنجبرزاده مسئول انجمن نمایش شهرستان نظرآباد در همین راستا افزود: با توجه به حضور نسل جوان در سطح مدارس شهرستان،  انجمن نمایش نظرآباد با همکاری متولیان فرهنگی و مسئولین اداره آموزش و پروش شهرستان نظرآباد تعاملی برای برگزاری این کارگاه ها صورت دادند تا معاونین و مربیان پرورشی که امور تربیتی و فرهنگی فرزندان این سرزمین در مدارس بر شانه‌های آنها استوار است، بتوانند با شناخت حداقلی از شکل و روند تولید و آموزش تئاتر، این حوزه را در مدارس به صورت جدی و با درک صحیح از اصول نمایشی  شرایطی متناسب برای فعالیت دانش آموزان در مدارس فراهم نمایند. از این روی امیدواریم همواره تئاتر در مدارس نزد متولیان امر به عنوان پدیده‌ای انسان ساز دیده شود و برای این امر مهم زمانی کافی را تدارک ببیند.
 رنجبرزاده در انتها گفت: امیدوارم راهی که برای رشد تئاتر در پیش گرفته ایم منتهی به روزهای بالندگی و شکوفایی تئاتر در شهرستان نظرآباد عزیزمان شود.




مطالب مرتبط

پس از اجرای موفق در تماشاخانه سنگلج

«پچ پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل» در کرج به صحنه رفت
پس از اجرای موفق در تماشاخانه سنگلج

«پچ پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل» در کرج به صحنه رفت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در البرز، نمایش پچ پچه‌های پستوی عمارت حاج احمد وکیل به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی علی بابایی از تاریخ ۱۱ تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری در سالن استاد فتحعلی بیگی تئاتر ...

|

نظرات کاربران