در حال بارگذاری ...
پس از درخشش در جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ

نمایش «عقیم» در بخش فجر استانی سی‌وهفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

نمایش «عقیم» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی آبان امسال به مدت ۲۰ شب در سالن کوچک تالار محراب به روی صحنه رفت و با استقبال چشمگیر تماشاگران روبرو شد، اکنون این نمایش کاری از گروه هنری «دیدومک» پس از درخشش در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر لاله های سرخ اندیمشک به بخش فجر استانی سی‌وهفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافته است و قرار است در استان‌های یزد و چهارمحال‌بختیاری روی صحنه برود.

به گزارش تئاتر البرز، نمایش «عقیم» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی آبان امسال به مدت 20 شب  در سالن کوچک تالار محراب به روی صحنه رفت و با استقبال چشمگیر تماشاگران روبرو شد،  کاری از گروه هنری «دیدومک»  است که پس از درخشش در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر لاله های سرخ اندیمشک  به بخش فجر استانی سی‌وهفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافته است و قرار است در استان‌های یزد و چهارمحال‌بختیاری روی صحنه برود.

این نمایش که با موضوع دفاع مقدس تولید و به اجرا در آماده است در بخش 40 سالگی انقلاب اسلامی حضور خواهد داشت.

 

در این اثرنمایشی که  به موضوعات مختلف اجتماعی پرداخته است حامد نساج بخارایی، سید فرزاد تجلی، سایه کبیری، علی رضا معروفی، مهناز میرزایی ایفای نقش می کنند.

 

دیگر عوامل این نمایش عبارتند ازسرپرست گروه: ابراهیم گله‌دارزاده، مدیرتولید: مسعود شامی خاتونی، دستیاران کارگردان: محمد سلیمان ومهدی جاهدی، آهنگساز: سینا کووایی ،مشاور رسانه‌ای: میترا رضایی، روابط عمومی: الهام یوسفی،عکاسان: کیوان احمدی، لیلا میناوند، طراح پوستر و بروشور: علیرضا خدامرادی

 

در خلاصه:این نمایش آماده است: طوبی پس از ۲۰ سال در سال ۱۳۶۵ با آرش پسرش به دلیل فروش زمینی که به نام آرش است به ایران می‌آیند. پس از فروش زمین هنگام برگشت پلیس در فرودگاه جلو آرش را می‌گیرد و او می‌فهمد که به خاطر نرفتن سربازی ممنوع الخروج است. طوبی در پی خانه صادق می‌رود تا از او کمک بگیرد که ...

 

«عقیم» در روز 20 دی ماه 1397 در شهر یزد و 22 دی ماه 1397 در شهرکرد روی صحنه خواهد رفت.

 




نظرات کاربران