در حال بارگذاری ...

نمایش «قلعه حیوانات» در کرج به صحنه رفت

به گزارش تئاتر البرز، به نقل از روابط عمومی آموزشگاه هنرهای نمایشی فانوس هنر استان البرز، نمایش "قلعه حیوانات" از 30 مرداد تا 8 شهریور در تئاتر شهر کرج به صحنه رفت.

در هشتمین شب اجرا، دکتر میر جلال الدین کزازی به تماشای این نمایش نشست و ضمن ابراز خرسندی از تماشای نمایش گفت: "من به راستی سرمستم، نازانم، شادمانم از این نمایش بسیار زیبا، سنجیده، خیره کننده. یکی از بهترین نمایش هایی است که تا کنون دیده ام. کارگردانی، بازی هنرپیشگان، موسیقی، نورپرازی، همه در رده ای بالا. پروا ندارم بگویم که در گونه ی خودش این نمایش بی مانند بود آن هم هنگامی که می اندیشیم شماری از کسانی که این نمایش را با این همه شکوه و زیبایی هنری به صحنه آورده اند که هنرپیشه ی پیشه ورز و حرفه ای نیستند.

من امیدوارم که این گروه از هم جدا نشود و ما همواره گواه نمایش های دیگری، هر زمان برتر، هنری تر، مایه ور تر از بار پیش باشیم. می دانم که این آرزویی است که اگر این گروه همچنان پیوسته و همبسته بمانند، انجام خواهد پذیرفت."

گفتنی است این نمایش بر اساس رمان "جرج اورول" و با بازخوانی نمایشنامه ی "بهروز غریب پور" با طراحی و کارگردانی عارفه آزرمی و سعیده خوش نژاد به اجرا در آمده است. بازیگران به ترتیب ورود به صحنه عبارتد از: کیمیا قاسمی، کوروش دستورانی، ستایش آزاد منش، مهسا مشهدی عباسی، ستاره خواجوی، کیارش احمدزاده، محمدحسین ولیلو، مهیار کشاورز، عارفه آزرمی، ملیحه زینعلی، سعید راستی، محدثه عموزاد، تینا خلج، حدیثه محمودی، هانیه نانکلی، پرنیان قادری، علیرضا افشار، ‌پوریا زلقی.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مشاور کارگردان: مجید لکی سهلوانی- طراح و سازنده عروسک: فاطمه سلجوقی- طراح صدا: پدرام راجی- نوازندگان: نهال خاکباز، دنیا غیاثوند- پخش موسیقی و افکت: سعیده خوش نژاد- نریشن: سعید راستی، پدرام راجی، مجید لکی سهلوانی- سایه بازان: مهیار کشاورز، محمد ولیلو، کوروش دستورانی- عکاس: فوژان پارسا- منشی صحنه: حدیثه محمودی- نور: مهرنوش راد- دستیار صحنه: آرین نیک مانده- دوخت لباس: میترا دل انور، محبوبه زینعلی- ساخت دکور: مسعود سوهانکی، خسرو زینعلی.

شایان ذکر است این نمایش در روزهای 11،18،25 آبان ماه 98، در تماشاخانه ی دیوار چهارم در تهران به روی صحنه خواهد رفت.




نظرات کاربران