در حال بارگذاری ...
انتشار فصل جدید مجموعه نمایشی «همین حوالی، همان روزها» توسط هنرمندان نظرآباد؛

«رحمه للعالمین»، پاسخی به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)

فصل جدید مجموعه نمایشی «همین حوالی، همان روزها» با عنوان «رحمه للعالمین» توسط هنرمندان نظرآباد در پاسخ به وقایع اخیر و اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) تولید و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از البرز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد، فصل جدید مجموعه نمایشی "همین حوالی، همان روزها"  با عنوان "رحمه للعالمین" به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و سال روز ولادت حضرت رسول اکرم، و در پاسخ به وقایع اخیر و اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام تولید و منتشر شد.

شایان ذکر است که این مجموعه، مقارن با سالروز سیزده آبان بخشی را نیز به این مناسبت اختصاص داده که در زمان مقرر منتشر خواهد شد.

مجموعه نمایشی «همین حوالی، همان روزها» در فصل های قبل طی شصت قسمت به روایت هایی از وقایع کربلا ، هشت سال دفاع مقدس، پیامبر مهربانی و ائمه معصومین پرداخته بود. این مجموعه به همت انجمن هنرهای نمایشی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان نظرآباد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد و با همکاری صمیمانه رسانه های اجتماعی و مجازی البرز تولید و منتشر شد.

گفتنی است این مجموعه با در نظر گرفتن شرایط کرونایی و تعطیلی تالار های نمایشی و با رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط هنرجویان تئاتر نظرآباد و به کارگردانی مهدی فتحی و در بعضی بخش ها با حضور هنرمندان میهمان تولید گردیده است.




نظرات کاربران