در حال بارگذاری ...
پایان اجراهای خیابان تئاتر ایران در نظرآباد 

سلول...؟! به پایان کار خود رسید

پایان اجراهای نمایش خیابانی سلول به کارگردانی علی کشاورزی در رویداد خیابان تئاتر ایران

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از البرز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد، تئاتر خیابانی «سلول...؟!» به کارگردانی علی کشاورزی، که به عنوان تنها نمایندۀ استان البرز، منتخب حضور در رویداد نمایشی خیابان تئاتر ایران (جشنواره مریوان ) شده بود، با رعایت تمامی پرتوکل های بهداشتی در محوّطۀ باز فرهنگسرای هنر نظرآباد اجراهای خود را به پایان رساند.
  "سلول...؟!" در سه اپیزود نگاهی متفاوت به جنگ و با رویکردی جدی به مقاومت، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و در نهایت نظام سرمایه داری دارد.
 عوامل اجرایی این اثر عبارت اند از  طراح، نویسنده و کارگردان: علی کشاورزی، بازیگران: هادی حسینلو، محمد نیکویی، امیر حسین باقری، علی کشاورزی، مائده کریمی، محسن محمدی، رها اصغری، شیوا سلیمی، طراح فضا و لباس: علی کشاورزی، موسیقی و طراحی افکت: حسن فیضی، مدیر گروه: رها کشاورزی، منشی صحنه: سحر حیدری، عکس و تصویر: یاسین کیان بخت و پوستر: مهدی چابوک.
   
گفتنی است رویداد نمایشی خیابان تئاتر ایران به دلیل رعایت دستور العمل های بهداشتی، به عنوان جایگزین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، اسفند ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰ در سراسر استان ها برگزار گردید.
    




نظرات کاربران