در حال بارگذاری ...
رئیس هیئت‌مدیره انجمن نمایش البرز:

ثبت نام یازدهمین دوره از جشنواره تئاتر استان البرز آغاز شد

ملایی با اشاره به اهمیت حضور علاقمندان عرصه هنر تئاتر در یازدهمین جشنواره تئاتر البرز گفت: علاقمندان به منظور حضور در یازدهمین جشنواره تئاتر استان البرز فرم ثبت نام را تکمیل و آن را به خانم کشاورز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تحویل دهند.

« رامین ملایی» در گفت و گو با روابط عمومی یازدهمین جشنواره تئاتر استان البرز با اشاره به اهمیت حضور علاقمندان عرصه هنر تئاتر در یازدهمین جشنواره تئاتر البرز گفت: علاقمندان به منظور حضور در یازدهمین جشنواره تئاتر استان البرز فرم ثبت نام را تکمیل و آن را به منیژه کشاورز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تحویل دهند. 

رئیس هیئت‌مدیره انجمن نمایش البرز افزود: هدف از برپایی این دوره از جشنواره، تقویت هنر تئاتر و ایجاد یک رقابت سازنده با هدف تقویت حضور هنرمندان عرصه تئاتر است.

ملایی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره یکی از شرایط اجرای عمومی است بیان کرد: زمان بندی برپایی جشنواره از 6 تا 9 آبان ماه سال جاری است.

رئیس هیئت مدیره انجمن نمایش استان البرز خاطرنشان کرد: تکمیل فرم شرکت در جشنواره( فرم شماره 1 ) با مراجعه به درگاه جامع تئاتر استانی ممکن است که طی آن چکیده سوابق هنری متقاضی دریک صفحه A4 تایپ شده به تایید انجمن نمایش استان باید برسد. 

وی توضیح داد:  افراد پیشکسوت و شناخته شده نیز با استفاده از آدرس: com.gmail@namayeshealborz درخواست خود را مطرح می کنند.

لازم به ذکر است، در خواست هرگونه امکانات خاص گروه های نمایشی راه یافته به جشنواره، سالن اجرا- امکانات فنی و مسائل مربوط به اجرای نمایش مربوطه باید قبل از برگزاری جشنواره به اطالع دبیرخانه رسانده شود تا ستاد برگزاری جشنواره نسبت به امکانات و توانمندی موجود با گروه ها هماهنگی الزم را به عمل آورد؛ در غیر اینصورت دبیرخانه جشنواره هیچگونه تعهدی در قبال درخواست گروه ها نخواهد داشت.

 

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

برگزیدگان دوازدهمین جشنواره تئاتر استان البرز معرفی شدند

برگزیدگان دوازدهمین جشنواره تئاتر استان البرز معرفی شدند

دوازدهمین جشنواره تئاتر استان البرز با حضور 14 گروه نمایشی در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی و با معرفی نمایش‌های صحنه‌ای «خیابانخانه»، «جن‌گیر» و «خانه‌زاد» و نمایش خیابانی «بازمانده» به جشنواره منطقه‌ای به کار خود پایان داد.

|

نظرات کاربران