در حال بارگذاری ...
رئیس هیئت‌مدیره انجمن نمایش البرز:

ثبت نام یازدهمین دوره از جشنواره تئاتر استان البرز آغاز شد

ملایی با اشاره به اهمیت حضور علاقمندان عرصه هنر تئاتر در یازدهمین جشنواره تئاتر البرز گفت: علاقمندان به منظور حضور در یازدهمین جشنواره تئاتر استان البرز فرم ثبت نام را تکمیل و آن را به خانم کشاورز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تحویل دهند.

« رامین ملایی» در گفت و گو با روابط عمومی یازدهمین جشنواره تئاتر استان البرز با اشاره به اهمیت حضور علاقمندان عرصه هنر تئاتر در یازدهمین جشنواره تئاتر البرز گفت: علاقمندان به منظور حضور در یازدهمین جشنواره تئاتر استان البرز فرم ثبت نام را تکمیل و آن را به منیژه کشاورز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تحویل دهند. 

رئیس هیئت‌مدیره انجمن نمایش البرز افزود: هدف از برپایی این دوره از جشنواره، تقویت هنر تئاتر و ایجاد یک رقابت سازنده با هدف تقویت حضور هنرمندان عرصه تئاتر است.

ملایی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره یکی از شرایط اجرای عمومی است بیان کرد: زمان بندی برپایی جشنواره از 6 تا 9 آبان ماه سال جاری است.

رئیس هیئت مدیره انجمن نمایش استان البرز خاطرنشان کرد: تکمیل فرم شرکت در جشنواره( فرم شماره 1 ) با مراجعه به درگاه جامع تئاتر استانی ممکن است که طی آن چکیده سوابق هنری متقاضی دریک صفحه A4 تایپ شده به تایید انجمن نمایش استان باید برسد. 

وی توضیح داد:  افراد پیشکسوت و شناخته شده نیز با استفاده از آدرس: com.gmail@namayeshealborz درخواست خود را مطرح می کنند.

لازم به ذکر است، در خواست هرگونه امکانات خاص گروه های نمایشی راه یافته به جشنواره، سالن اجرا- امکانات فنی و مسائل مربوط به اجرای نمایش مربوطه باید قبل از برگزاری جشنواره به اطالع دبیرخانه رسانده شود تا ستاد برگزاری جشنواره نسبت به امکانات و توانمندی موجود با گروه ها هماهنگی الزم را به عمل آورد؛ در غیر اینصورت دبیرخانه جشنواره هیچگونه تعهدی در قبال درخواست گروه ها نخواهد داشت.

 

 

 

 

 

 




نظرات کاربران