در حال بارگذاری ...
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

جشنواره تئاتر البرز فرصتی برای درک ظرفیت‌های فرهنگی و بومی است

سیدمحمود سرباز، معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با بیان اینکه؛ یازدهمین جشنواره تئاتر استان البرز فرصتی برای درک ظرفیت‌های فرهنگی بومی است، گفت: بضاعت داشته و تلاش‌مان در تئاتر استان البرز و البته توجه به فروگذشته‌ها، روزهای پر از امید و موفقیت را پیش رویمان ترسیم می‌کند. 

سیدمحمود سرباز در جریان برپایی آیین یازدهمین جشنواره تئاتر استان البرز به خبرنگار جشنواره تئاتر البرز گفت: برپایی یازدهمین جشنواره تئاتر استان البرز سرآغازی برای رشد داشته‌ها و بضاعت تلاش‌هایمان در عرصه هنری است. 

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: بضاعت داشته و تلاش‌مان در تئاتر استان البرز و البته توجه به فروگذشته‌ها، روزهای پر از امید و موفقیت را پیش رویمان ترسیم می‌کند. 

او با اشاره به اهمیت اهتمام به همدلی، تقویت اراده‌های هنری تصریح کرد: قرار ما با هنرمندان برای تلاش به تقویت، همدلی و انسجام بیشتر در گردهمایی نمایشی برای ساماندهی و رونق اجراهای عمومی بهتر است.

سرباز توضیح داد: یازدهمین دوره از جشنواره تئاتر استان البرز ظرفیت‌های فرهنگی بومی، مولفه‌های قومی و جغرافیایی این استان را به رخ خواهد کشید. 

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم پس از نزدیک به سه سال تعطیلی سال‌های نمایش چراغ تئاتر تا ابد روشن و ماندگار باشد.




نظرات کاربران