در حال بارگذاری ...
...

درخشش هنرمندان البرز در جشنواره ملی «عشق ماندگار» رشت

دیپلم افتخار و تندیس های نخستین جشنواره ملی تئاتر تک و دو نفره عشق ماندگار (جایزه هنر پارسی) به البرز آمد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ، آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی تئاتر تک نفره و دو نفره «عشق ماندگار» (جایزه هنری پارسی ) روز سه شنبه 12 تیر ماه 1403 در رشت برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.

هیئت داوران نخستین جشنواره ملی تئاتر تک و دونفره عشق ماندگار (جایزه هنری پارسی) آرای خود را در بخش های مختلف اعلام نمود که نمایش قلاده ای برای یک سگ مرده به طراحی و کارگردانی حامد هادوی از استان البرز در بخش های کارگردانی و بازیگری و موسیقی در جشنواره عشق ماندگار درخشید و موفق به کسب دیپلم افتخار و تندیس بهترین کارگردانی، دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگری و دیپلم افتخار و تندیس بهترین موسیقی شد.

جشنواره ملی تئاتر تک نفره و دو نفره با عنوان عشق ماندگار ، به صورت تک نفره و دو نفره با عنوان عشق ماندگار (جایزه هنری پارسی) در گستره ملی و با حضور گروه‌های سراسر کشور به طور مستقل و مردمی برگزار شد .

گفتنی است انوش نصر ماسوله ، رضا میرمعنوی و حسین توشه ، داوری نخستین جشنواره ملی تئاتر تک نفره و دو نفره عشق ماندگار ( جایزه هنری پارسی ) را بر عهده داشته اند .

در ادامه هیئت داوران نخستین جشنواره ملی تئاتر تک و دونفره عشق ماندگار ( جایزه هنری پارسی ) آرای خود را در بخش های مختلف به شرح زیر اعلام نمود :

 

*طراحی صحنه : 

 هیأت داوران ، جایزه برگزیده این بخش را شامل تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به پویان عطایی ، طراح صحنه نمایش " آش " از استان اصفهان اهدا نمود .

* موسیقی :

هیأت داوران ، جایزه برگزیده این بخش را شامل تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مصطفی سبدانی برای موسیقی نمایش " قلاده ای برای یک سگ مرده " از استان البرز اهدا نمود .

* گریم :

هیأت داوران در این بخش تقدیر خود شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی را به زهرا رنجبر طراح گریم نمایش " کندو " از استان شیراز اهدا نمود . گفتنی است هیأت داوران در این بخش برگزیده ای را نداشت .

* لباس :

هیئت داوران در این بخش هیچ انتخابی را نداشت .

* نویسندگی :

هیأت داوران ، جایزه برگزیده این بخش را شامل تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به سارا همه وند نویسنده نمایش " هیس ! دخترها آرزو نمی کنند " از استان گیلان اهدا نمود .

* بازیگری زن :

در این بخش هیأت داوران تقدیر خود را شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی را به ستاره شفیقی بازیگر نمایش " هیس ! دخترها آرزو نمی کنند " از استان گیلان اهدا نمود .

*هیأت داوران ، جایزه برگزیده این بخش را شامل تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به آرزو کرمی بازیگر نمایش " آش " از استان اصفهان اهدا نمود .

* بازیگری مرد :

در این بخش هیأت داوران تقدیر خود را شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی را به فرهاد لباسی بازیگر نمایش " آسید مصطفی به فاصله یک تفنگ " از استان همدان اهدا نمود .

* هیأت داوران ، جایزه برگزیده این بخش را شامل تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به محمد فرامرز بازیگر نمایش " قلاده ای برای سگ مرده " از استان البرز تعلق داد .

* کارگردانی :

 در این بخش هیأت داوران تقدیر خود را شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی را به پویان عطایی کارگردان نمایش " آش " از استان اصفهان اهدا نمود .

*هیأت داوران ، جایزه برگزیده این بخش را شامل تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به حامد هادوی کارگردان نمایش " قلاده ای برای یک سگ مرده " از استان البرز اهدا نمود .

* فیلمبرداری تئاتر :

هیأت داوران ، جایزه برگزیده این بخش را شامل تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به پویان عطایی مدیر فیلمبرداری نمایش " آش " از استان اصفهان تعلق داد .

جشنواره ملی تئاتر تک نفره و دو نفره با عنوان عشق ماندگار ، به پاس بیش از چهار دهه فعالیت نمایشنامه ‌نویسی ، پژوهشگری و کارگردانی علیرضا پارسی ، پس از سه دوره استانی و یک دوره منطقه‌ای ، از سال 1403 به صورت تک نفره و دو نفره با عنوان عشق ماندگار (جایزه هنری پارسی) در گستره ملی و با حضور گروه‌های سراسر کشور به طور مستقل و مردمی و با همکاری مؤسسه فرهنگی و هنری صبح قلم گیل برگزار شد .

 

گفتنی است انوش نصر ماسوله ، رضا میرمعنوی و حسین توشه ، داوری نخستین جشنواره ملی تئاتر تک نفره و دو نفره عشق ماندگار (جایزه هنری پارسی) را بر عهده داشته اند .