در حال بارگذاری ...
ابراهیم شریفی خبر داد:

حضور سه نماینده از استان البرز در جشنواره تئاتر فجر

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز حضور سه نماینده البرزی در جشنواره تئاتر فجر بخش استانی امسال را ظرفیت بالای هنرمندان این استان جوان دانست.

به گزارش تئاتر البرز، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: نمایش «قرار» نوشته و کار مهرداد کوروش نیا سومین اثر از استان البرز است که به سی‌ ‌و‌چهارمین جشنواره تئاتر فجر راه یافته است.

او در ادامه بیان کرد: نمایش «ساده با تو با یک ترانه» نوشته و کار ندا قربانیان، «یک زندگی بهتر» نوشته مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی محمدرضا مرتضوی، به جشنواره تاتر فجر بخش استانی رفتند و نمایش «قرار» نوشته و کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا به بخش مرور جشنواره فجر راه یافت.

شریفی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی‌ها و جلسات استانی انجام شده است، گفت: از ۲۰ تا ۲۳ دی ماه استان البرز آماده برگزاری جشنواره تئاتر فجر در بخش استانی است و نمایش‌ها در سالن‌های سیروس صابر، پلاتوی حیاتی مهر و تئاتر شهر کرج اجرا می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از ارگان‌ها و نهادهای خصوصی دعوت کرد تا از این رویداد هنری در استان حمایت کنند، و گفت: منتظر جدول زمان بندی آثار راه یافته به جشنواره استانی هستیم.




نظرات کاربران