در حال بارگذاری ...
معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد البرز:

جدول زمان‌بندی جشنواره تئاتر استانی فجر در البرز اعلام شد

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز جدول زمان‌بندی جشنواره تئاتر فجر بخش استانی را اعلام کرد.

به گزارش تئاتر کرج، ابراهیم شریفی اظهار کرد: آییین افتتاحیه تئاتر بین المللی فجر در بخش استانی ۱۹ دی‌ماه جاری ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه در محل تاتر شهر کرج برگزار می‌شود.

شریفی در ادامه برنامه‌های روز افتتاحیه را تشریح کرد و گفت: این آیین با حضور مهمانان ویژه و مسئولان همراه خواهد بود نمایشگاه عکس تئاتر فجر نیز افتتاح می‌شود.

به گفته معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز روز افتتاحیه بخش استانی جشنواره بین المللی تئاتر فجر در البرز سالن اصلی تئاتر شهر به اسم استاد «داوود فتحعلی بیگی» نامگذاری می شود.

وی یکی دیگر از برنامه های آیین افتتاحیه را اجرای نمایش خیابانی «علی نوریان» هنرمند ساوجبلاغی اعلام کرد.

شریفی جدول زمان‌بندی آثار نمایش تئاتر فجر در بخش استانی را اعلام کرد گفت: شنبه ۱۹ دی‌ماه ساعت ۱۴ تا ۱۵ نمایش «آسمان پوتینی» به کارگردانی علی نوریان از کرج در تاتر شهر روی صحنه می‌رود.

وی زمان اجرای نمایش «صبح بخیر» به کارگردانی سیروی همتی از استان تهران را شنبه ۱۹ دی‌ماه ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ دقیقه و ۱۷ تا ۱۸:۳۰ اعلام کرد و گفت: این اثر در سالن حافظ کرج روی صحنه می‌رود.

شریفی به اجرای نمایش «دونه کفترهام نذریه» به کارگردانی کاوه مهدوی از تهران اشاره کرد و گفت: این اثر روز ۱۹ دی‌ماه دو اجرا ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ و ۱۹ تا ۲۰:۳۰ در پلاتوی حیاتی مهر اداره کل خواهد داشت.

آیین اختتامیه جشنواره تئاتر فجر بخش استانی ۲۲ دی‌ماه در کرج برگزار می‌شود

شریفی در ادامه گفت: یکشنبه ۲۰ دی‌ماه ساعت ۱۵ تا ۱۶ و ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ دقیقه نمایش «عزازیل» به کارگردانی محمد شاکری از شهرستان بجنورد در سالن حافظ کرج روی صحنه می‌رود.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به اجرای نمایش «یک قبیله تنهایی» به کارگردانی امین فرحی از شهرستان بجنورد اشاره کرد و گفت: این اثر ۲۰ دی‌ماه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تا ۱۸:۳۰ دقیقه و ساعت ۱۹ دقیقه تا ۲۰:۳۰ دقیقه در پلاتوی حیاتی مهر روی صحنه می‌رود.

وی در ادامه گفت: نمایش «مشترک مورد نظر» به کارگردانی کامران شهلایی از شهرستان کرمانشاه روز دوشنبه ۲۱ دی‌ماه ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ دقیقه و ۱۷ تا ۱۸:۳۰ دقیقه در پلاتوی حیاتی مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان روی صحنه می‌رود.

شریفی دوشنبه ۲۱ دی ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ را مختص به اجرای نمایش «نوبت یعنی بعدی» به کارگردانی مرتضی شاه کرم از تهران اعلام کرد و گفت: این اثر در سالن حافظ  روی صحنه می‌رود.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: سه شنبه ۲۲ دی ماه ساعت ۱۴ الی ۱۵ نمایش «رام کردن زن سرکش» به کارگردانی افشین سخایی فرد از کرج در سالن سیروس صابر روی صحنه می‌رود.

وی در پایان اختتامیه سی و چهارمین تئاتر بین المللی فجر بخش استانی را ۲۲ دی ماه اعلام کرد و گفت: آیین اختتامیه ساعت ۱۸ در سالن سیروس صابر برگزار می‌شود.




نظرات کاربران