در حال بارگذاری ...

جشنواره استانی تئاتر فجر در استان البرز به کار خود پایان داد

به گزارش تئاتر البرز، شامگاه گذشته سه شنبه 22دی، آیین اختتامیه جشنواره استانی تئاتر فجر در سالن سیروس صابر با حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سید موسی حسینی کاشانی, ابراهیم شریفی دبیر جشنواره و معاونت هنری و سینمایی, افشین سخایی,محمد عسگری, کوروش خزاعی اصل و بسیاری از هنرمندان و مسولان استانی برگزار شد.

 ابراهیم شریفی معاونت هنری و سینمایی استان البرز و دبیر جشنواره، نخست در ابتدای برنامه گزارشی را قرائت کرد و گفت: جای بسی خوشحالی است که جشنواره امسال جزو معدود جشنواره هایی بود که همه هنرمندان و پیشکسوت های هنر , بخش های خصوصی پای کار امدند.
دبیر جشنواره گفت: 8 اجرا  از خراسان شمالی,کرمانشاه, تهران و کرج را در حین جشنواره تاتر فجر استانی  شاهد  بودیم.  

شریفی در پایان از همه حامیان هنر و جشنواره تاتر فجر استانی تشکر و تقدیر کرد.
به گزارش البرز تاتر در ادامه مراسم، نمایش کوتاه "فراموش خانه" با بازی علیرضا داننده فرد با محوریت موضوع دفاع مقدس روی صحنه رفت.
ازویژه برنامه‌ های دیگر آیین اختتامیه، اجرای کمدی هنرمندان البرزی از اتفافات و حال و هوای جشنواره بود که بر دل تماشاگران خوش نشست.

سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در مراسم اختتامیه بیان کرد: ظرفیت‌های استان البرز باعث شد که یکی از استان‌های میزبان برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بخش استانی باشد.

حسینی کاشانی با اشاره به اینکه هنرمندان همیشه با کمترین امکانات بهترین آثار را خلق می‌کنند، گفت: روند رو به رشد هنر در استان البرز قابل لمس است.

 وی گفت: مردم دیگر از سخنرانی‌های طولانی خسته شده‌اند چرا که مشکلات از پشت تریبون حل نمی‌شود.

حسینی کاشانی با اشاره به اینکه باید با زبان گویای هنر حرف بزنیم، بیان کرد: تلخ‌ترین سخن‌ها را می‌توان با شیوه های هنرمندانه‌ای بیان کرد و زبان تاتر بیان کرد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز  در ادامه گفت: ظرفیت‌های حوزه هنر و فرهنگ باید شناسایی شود و  امیدواریم در استان البرز به هنر بیشتر توجه شود چرا که هنر همانند فرهنگ مظلوم است.




نظرات کاربران