در حال بارگذاری ...

نمایش خیابانی «آیا کسی هست کار را تمام کند؟ » از استان البرز به آذربایجان شرقی می‌رود

نمایش خیابانی «آیا کسی هست کار را تمام کند؟» کاری از گروه هنری رد پا پاسارگاد ، در دهمین جشنواره سراسری تئاتر ارسباران اهر عازم آذربایجان‌شرقی می شود.

به  گزارش تئاتر البرز،  دهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در دو بخش رقابتی (صحنه ای و خیابانی) و بخش غیررقابتی (آیینی)  از ۳۱ تا ۴ شهریورماه برگزار می‌شود.

۲۱۰ اثر از ۲۶ استان برای دبیرخانه دائمی این جشنواره ارسال شده بود که از این تعداد، آثار ۱۳ استان مورد قبول واقع شده و به بخش مسابقه جشنواره راه یافتند.
احسان فلاحیان   کارگردان نمایش «آیا کسی هست کار را تمام کند» در گفت و گو با تئاتر البرز گفت: نمایش خیابانی «آیا کسی هست کار را تمام کند؟» کاری از گروه هنری رد پا پاسارگاد در  دهمین جشنواره سراسری تئاتر ارسباران اهر  امشب  عازم آذربایجان‌شرقی می شود. 

 فلاحیان افزود:  نمایش  «آیا کسی هست کار را تمام کند؟» نوشتهی شایان فلاحیان چند خرده  روایت از قصص عرفانی ایرانی، روایت مذهبی و تاریخی است که در شیوه  اجرایی این نمایش  از عنصر زیباشناسی ونشانه شناسی و زبان محاوره امروزی بجای زبان کلاسیک استفاده شده است.

زینب قمری ، احسان فلاحیان، صالح حسینی، حدیث رسولی، سیدحسین طباطبایی، مهرآسا عبدالهی در این نمایش بازی می‌کنند. 

به گزارش تئاتر البرز،   نمایش خیابانی «چیزی شبیه زندگی» به نویسندگی احسان فلاحیان به  کارگردانی لیلی مجنون  امروز یکشنبه  در تاریخ ۳۱ مرداد  ساعت ۱۶  در  محوطه تئاتر شهرکرج و ساعت ۱۷ در محوطه اداره کل ارشاد اسلامی استان البرز اجرا  می شود. 

نمایش خیابانی «چیزی شبیه زندگی» در ارتباط با یک زن و شوهر جوان است که پس از  مدت زمانی  از  زندگی مشترک ، زن  قصد ترک شوهرش را می‌کند.

زینب قمری و احسان فلاحیان در این نمایش بازی می‌کنند.




نظرات کاربران