در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایش «جزیره»:

عنصر باور پذیری نماد یک تئاتر موفق است

نمایش «جزیره» کاری از گروه هنری هویت به کارگردانی سعید دشتی در پلاتو حیاتی مهر روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر البرز، رضا جهانی ،مهدی رحیمی ، سحرناز عباس زاده ،.پروا آقاجانی ،  محمد امیری،  داریوش علیزاده در  این نمایش بازی می‌کنند. 

 

این نمایش قصه ی ۲۴ ساعت از زندگی یک  خانواده است، آدم هایی که در کنار هم هستند اما رازهای  خود را مخفی می کنند ،  جزیره قصه آدم هایی است که در حین کنار هم بودن  از هم دورند و در اوج شلوغی تنها هستند .

 

سعید دشتی کارگردان نمایش «جزیره» در گفت و گو با تئاتر البرز گفت؛ شیوه اجرایی این نمایش در طراحی صحنه و کارگردانی پیرو متن ، به سبک رئالیسم اجرا می شود. 
 
این کارگردان با اشاره به اینکه متن این نمایش از شعار زدگی به دور است، افزود آدم های جزیره   نه خوب مطلق و نه بد مطلق بلکه  خاکستری هستند  و بنا بر شرایطی که ممکن است برای هریک از مخاطبان نیز رخ دهد در آن موقعیت قرار می گیرند. 

 

سعید دشتی خالق نمایش «جزیره»  در ادامه گفت؛ معتقد هستم در این نمایشنامه با توجه به شیوه اجرایی رئال هر چقدر حضور کارگردان را کمتر لمس کرده و بیشتر حس همذات پنداری  ایجاد شود بهتر است.

 

این بازیگر البرزی مطرح کرد؛ با توجه به آنکه عنصر باور پذیری نماد یک تئاتر موفق است، یکی از دغدغه های من به عنوان کارگردان باور پذیری نمایش هاست تا مخاطب بعد از  دیدن  آن باور کند و  به فکر رود.

 

نمایش «جزیره» منتخب حضور در ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز است. 




نظرات کاربران