در حال بارگذاری ...

استقبال تماشاگران از سومین روز جشنواره تئاتر استانی البرز

نمایش «جزیره» به کارگردانی سعید دشتی، نمایش «ما سه تا بودیم» به کارگردانی علیرضا معروفی، نمایش «پس لرزه» به کارگردانی محمد اسماعیل زاده ها در دو سانس برای داوران و عموم مردم به صحنه رفتند و با استقبال تماشاگران البرزی مواجه شدند.

به گزارش تئاتر البرز؛ نمایش «جزیره» به کارگردانی سعید دشتی، نمایش «ما سه تا بودیم» به کارگردانی علیرضا معروفی، نمایش «پس لرزه» به کارگردانی محمد اسماعیل زاده ها در دو سانس اجرای عموم و داوری رفتند. «جزیره»  اولین نمایش از سومین روز ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز به قلم داریوش علیزاده در پلاتو حیاتی مهر اجرا شد.

«جزیره»  قصه ۲۴ ساعت از زندگی یک  خانواده است، آدم هایی که در کنار هم هستند اما رازهای خود را مخفی می کنند،  قصه آدم هایی است که در حین کنار هم بودن  از هم دورند و در اوج شلوغی تنها هستند.

رضا جهانی، مهدی رحیمی، سحرناز عباس زاده، پروا آقاجانی، محمد امیری، داریوش علیزاده در  این نمایش بازی میکنند.

شیوه اجرایی این نمایش در طراحی صحنه و کارگردانی پیرو متن، به سبک رئالیسم است.
 نمایش «ما سه تا بودیم»، دومین اجرا در سومین روز  از جشنواره استانی البرز به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی در سالن استاد داوود فتحعلی بیگی اجرا شد. 

رضا رباط جزی، نداقربانیان، دنیا رحیمی، محسن مهری دروی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. 

و اما آخرین اجرای سومین روز جشنواره نمایش «پس لرزه» به قلم سینا شفیعی و کارگردانی محمد اسماعیل زاده ها در پلانو حیاتی مهر اجرا شد.




نظرات کاربران