در حال بارگذاری ...
مرادخانی، در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر استانی البرز:

زیرساخت‌های تئاتر البرز تقویت می‌شود

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز از اختصاص بودجه برای تقویت زیر ساخت‌های تئاتر البرز خبر داد.

به گزارش تئاتر البرز، آیین اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز عصر دوشنبه با حضور استاندار علی مراد خانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  سید حمید طهائی،  مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سید موسی حسینی کاشانی و جمعی دیگر  از مسئولین این  استان در سالن سیروس صابر برگزار شد. 
علی مراد خانی در آیین اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز گفت : ساخت پلاتو و سالن تمرین  برای  فعالان حوزه تئاتر  به موجب تقویت زیر ساخت‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

 معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امسال با مدیران کل کشور تفاهم نامه‌ای به منظور فراهم کردن امکانات لازم برای مجموعه‌‌های خود منعقد خواهیم کرد، روابط خوبی با دیگر کشورها در حوزه تبادلات تجربیات هنری برقرار کرده‌ایم.

مرادخانی در پایان گفت: به موجب افزایش تجربیات یکی از گروه‌های برگزیده ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز را  به کشور‌های خارجی اعزام می‌کنیم. 

 

نتایج ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز:

تندیس و دیپلم افتخار  هیئت داوران در بخش پوستر و بروشور به مصطفی خدابنده لو برای نمایش «زهیر» اهدا شد. 

در بخش موسیقی لوح تقدیر هیئت داوران برای اجرای موسیقی زنده نمایش «مادر» به صابر روشن تقدیم شد، تندیس و دیپلم افتخار جشنواره به ایمان روزبهانی برای  نمایش «چرا نازی پرواز کرد» اهدا شد. 

لوح تقدیر هیئت داوران در بخش طراحی صحنه به پوریا اخوان برای نمایش «ما هم مردمی بودیم» تقدیم شد،تندیس و لوح افتخار جشنواره به سعید دشتی برای نمایش «جزیره» تعلق گرفت.

 تقدیر ویژه  کارگردانی و  بازیگری هیئت داوران ششمین جشنواره تئاتر استانی البرز به نمایش «پس لرزه» تعلق گرفت. 

تقدیر ویژه هیئت داوران در بخش بازیگری زن به بازیگران خردسال عسل خدا بنده لو و عسل نومیری تقدیم شد.

دیپلم افتخار هیئت داوران در  بخش  بازیگری سوم  زن مشترک به سمیه قهرمانی در نمایش «معرکه در معرکه» دنیا رحیمی در نمایش «ما سه تا بودیم» و زهره نوربخش در نمایش «معرکه در معرکه»، بازیگری دوم زن دیپلم افتخار مشترک به پروا آقاجانی برای بازی در دو نمایش «جزیره»  و« ما هم مردمی بودیم» ، مهناز میرزایی برای بازی در نمایش «ما هم مردمی بودیم» و تندیس و لوح افتخار به سحرناز عباس زاده در نمایش «جزیره» اهدا شد.

 لوح تقدیر در بخش بازیگری  مرد مشترک به محسن مهری دروی برای بازی در نمایش «ما سه تا بودیم» و مهدی رحیمی برای بازی در نمایش «جزیره» تقدیم شد. 

 دیپلم افتخار هیئت داوران در بخش بازیگری سوم مرد مشترک به رضا رباط جزی، حامد نساج و سجاد قهرمانی پور،  دیپلم افتخار بازیگری دوم مرد مشترک به هادی ملکیان و روهام عسگرپور برای بازی در نمایش  «مخزن» ، تندیس و دیپلم افتخار به رضا جهانی برای بازی در نمایش «جزیره» اهدا شد. 

 دیپلم افتخار هیئت داوران  در بخش نویسندگی سوم  به امین ابراهیمی،  نویسندگی دوم  مشترک به ندا قربانیان و عباس هادیان، تندیس و لوح افتخار به داریوش علیزاده اهدا شد.

دیپلم افتخار هیئت داوران جایزه سوم کارگردانی  مشترک به عباس هادیان و محمد رضا مرتضوی، جایزه دوم کارگردانی به ندا قربانیان، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به سعید دشتی اهدا شد.




نظرات کاربران