در حال بارگذاری ...
با حضور پرستو گلستانی؛

اجرای نمایش «ما هم مردمی بودیم» به پرستو گلستانی تقدیم شد

شامگاه گذشته، نمایش «ما هم مردمی بودیم» با حضور پرستو گلستانی بازیگر مطرح سینما و تئاتر کشور, در سالن استاد داود فتحعلی‌بیگی در تئاتر شهر کرج به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر البرز؛ شامگاه گذشته نمایش«ما هم مردمی بودیم» با حضور پرستو گلستانی بازیگر  مطرح  سینما و تئاتر کشور, سالن استاد داود فتحعلی‌بیگی در  تئاتر شهر کرج به روی صحنه رفت.

 

گلستانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تئاتر البرز اظهار کرد: سال گذشته  نمایش «ما هم مردمی بودیم» برگزیده جشنواره تئاتر استانی لرستان به کارگردانی و  نویسندگی و  بازیگری آقای امین ابراهیمی را دیده بودم  که بسیار اجرای  خوب و  کار شده‌ای بود. امشب هم بنا به دعوت و مهر دوستان البرزی به دیدن این نمایش آمدم.اجرای نمایش ما هم مردمی بودیم  به کارگردانی محمد رضا مرتضوی  پر از ایده‌های خلاقانه‌ی اجرایی، میزانسن‌های درست، نور پردازی فکر شده ،طراحی صحنه ساده در راستای تفکر نویسنده  اما بسیار خلاقانه و گاه  فراتر از متن اجرا شد.

این بازیگر افزود: در این نمایش بازی‌ها  بسیار روان ، دقیق و حساب شده و هدایت شده بود .استفاده به جا از بدن، احساسات، شخصیت پردازی ها درست و یک‌دست هم خوان با ضرب آهنگ کلی نمایش که همه در خدمت  مجموع نمایش بود. 

 پرستو گلستانی در پایان گفت: استان البرز در زمینه تئاتر هنرمندان با استعداد فراوانی دارد، امیدوارم با  وجود ظرفیت بالا هنرمندان فعال در این عرصه حمایت های لازم انجام شود. 

گفته می‌شود؛ نمایش " ما هم مردمی بودیم" به کارگردانی محمد رضا مرتضوی تا هشتم مهر ماه در تئاتر شهر کرج اجرا می شود. 

پروا آقاجانی، حامد نساح بخارایی، مهناز میرزایی، داریوش علیزاده،هانیه یحیایی فرد، عسل نومیری در این نمایش ایفای نقش می کنند.

طراح صحنه: پوریا اخوان،آهنگساز: یوسف قربانی،طراحی لباس: سحر هنرور، طراح پوستر و بروشور:محمد رضا محمد پور،طراح نور: مسعود بیگلری گروه طراحی این نمایش را تشکیل می دهند.

مشاور کارگردان: سینا شفیعی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امین اکبریان،دستیاران کارگردان: عطا نامجو فر، مینا بیگلری،آریا داراب پور،منشی صحنه : مینا بیگلری،مدیران صحنه: مسعود بیگلری،رضا پور علی، عطا نامجو فر،عکاس: فاطمه یزدان یار از دیگر عوامل این نمایش هستند. 




نظرات کاربران