در حال بارگذاری ...
یادداشت معاونت هنری سینمائی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز؛

انجمن بازوی قدرتمند فنی و اجرایی ادارات کل

ابراهیم شریفی ضمن آنکه خبر از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره تئاتر استانی البرز داد ، یادداشت کوتاهی به درگاه تئاتر البرز نوشت.

به  گزارش تئاتر البرز،ابراهیم شریفی معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن آنکه خبر  از انتشار فراخوان  هفتمین جشنواره  تئاتر استانی البرز داد،در متن این پیام آمده‌است.


به نام خالق زیبایی 

بدون شک واگذاری فعالیت های فرهنگی هنری به بخش خصوصی یکی از اهداف مطلوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
در واقع با اعتماد به بخش خصوصی که بهترین شکل آن فعالیت انجمن های فرهنگی و هنری می باشد فضای بهتر برای رشد و بروز خلاقیت هنرمندان نیز مهیا می گردد، در خصوص اهداف تشکیل انجمن نمایش که ب همت دوستان عزیز و ارجمندم در مرکز هنرهای نمایش و انجمن هنرهای نمایشی ایران  آیین اصلاحی سال ۹۴ به تصویب رسید در واقع بازوی قدرتمند فنی و اجرایی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها در زمینه کمک و حمایت از تولید و اجرای نمایش، حمایت از آثار نمایش ممتاز، کمک به چاپ متون نمایشی، حمایت از برنامه های آموزشی و نشست های تخصصی و برگزاری جشنواره های تخصصی و ... جانی دوباره گرفت.
بدیهی است انجمن ها علاوه بر حمایت های لازم از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند از حمایت های خوب اسلامی

ستگاه ها و ارگان ها نیز جهت تصویب فعابیت های خود بهره  برده و در بستر سازی مناسب برای ظهور و بروز پتاسیل های موجود در استان و شهرستانها در معرفی آنان به جامعه تئاتر کشور نقش بسیار مهم ایفا کنند. 

 

 

معاونت هنری سینمائی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

ابراهیم شریفی




نظرات کاربران